Quote from j sollerman on 31 May 2008, 00:38Ola: Va glad att skorna gick sönder nu istället för imorgon!
Ola: Va glad att skorna gick sönder nu istället för imorgon!
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 06:21God morgon alla Marathonlöpare! 🙂
Har sovit som en princessa - vaknade dock tidigt. Nu vill jag iväg! 😀
Lycka till allihopa - idag blir det fest! 😀
God morgon alla Marathonlöpare! 🙂
Har sovit som en princessa - vaknade dock tidigt. Nu vill jag iväg! 😀
Lycka till allihopa - idag blir det fest! 😀
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 08:01HEJA HEJA!!
Lycka till allihop!
HEJA HEJA!!
Lycka till allihop!
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 08:09Sk*t har legat och hostat hela natten, ingen feber men måste ställa in loppet måste tänka på framtiden. Jag får se om jag åker in och tittar eller blir kvar hemma framför TV. Trodde det skulle vara bena som skulle protestera mot för många långlopp och int
Sk*t har legat och hostat hela natten, ingen feber men måste ställa in loppet måste tänka på framtiden. Jag får se om jag åker in och tittar eller blir kvar hemma framför TV. Trodde det skulle vara bena som skulle protestera mot för många långlopp och int
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 09:10Lycka till så grymt mycket nu!
Lycka till så grymt mycket nu!
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 09:18Kalle: det kan du ge dig på. Hade inte varit kul att köra sista varvet med en sko :-). Nu får vi hoppas att jag flyger fram i de nya (H)
Angående vädret så skulle det vara molnigt enligt SMHI (deras webplats nu på morgonen) men när jag tittar ut från hot
Kalle: det kan du ge dig på. Hade inte varit kul att köra sista varvet med en sko :-). Nu får vi hoppas att jag flyger fram i de nya (H)
Angående vädret så skulle det vara molnigt enligt SMHI (deras webplats nu på morgonen) men när jag tittar ut från hot
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 09:34Åh nej Jan-Erik, det var riktigt tråkigt att höra! Fattar precis hur trist det måste kännas, jag var ju en hårsmån från att trilla dit själv men hann bli frisk. Stor tröstkram och se till att krya på dig snabbt!!
Åh nej Jan-Erik, det var riktigt tråkigt att höra! Fattar precis hur trist det måste kännas, jag var ju en hårsmån från att trilla dit själv men hann bli frisk. Stor tröstkram och se till att krya på dig snabbt!!
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 09:49Tack
Det finns fler lopp att tänka på.
Lycka alla som springer, jag får följa er på webben och TV
Tack
Det finns fler lopp att tänka på.
Lycka alla som springer, jag får följa er på webben och TV
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 11:43Trist Jan-Erik! Krya på dig och bättre lycka med nästa lopp!
(Har själv två barn som började hosta inatt, så dels blev det mindre sömn än tänkt inatt dels börjar jag känna efter, skippade nästan dagens planerade runda, men den är ju ingen stor grej som SM
Trist Jan-Erik! Krya på dig och bättre lycka med nästa lopp!
(Har själv två barn som började hosta inatt, så dels blev det mindre sömn än tänkt inatt dels börjar jag känna efter, skippade nästan dagens planerade runda, men den är ju ingen stor grej som SM
Quote from Lotta Lindström on 31 May 2008, 18:11En del av er håller väl fortfarande på och springer antar jag. Har inte riktigt bestämt mig för om jag tycker att ni är beundransvärda eller bara komplett galna. Det lutar åt det förra eller kanske en kombination 🙂 Skulle tro att jag själv står där på s
En del av er håller väl fortfarande på och springer antar jag. Har inte riktigt bestämt mig för om jag tycker att ni är beundransvärda eller bara komplett galna. Det lutar åt det förra eller kanske en kombination 🙂 Skulle tro att jag själv står där på s