Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStockholm Marathon II
You need to log in to create posts and topics.

Så har man då hämtat sin påse och sin nummerlapp, shoppat i mässan sitter här. Eftersom det är första maran för mig känner jag (sen igår faktiskt) en spänningsklump i magen och benen är väldigt rastlösa efter några dagars vila. Känns bra!

Mikael, om du känner dig rastlös kan du kosta på dig en _kort_ joggingtur.

Nu har jag också hämtat min nummerlapp och shoppat lite. 😀 Blev så glad för jag fick flytta fram två startgrupper, från F till D 🙂

Ett stort lass pasta på Åhléns restaurang och därefter ut till Jessica här på FB för en god fika och en mysig pratstund.

Fia-Lotta: Lite inspiration till i morgon: http://www.youtube.com/watch?v=bLg4j4gMzqA

Karl: i år går ju loppet precis utanför Runners Store, du får väl springa in en snabbis;). Jag har oxå hämtat ut min nummerlapp och seedat upp mig till startgrupp D och shoppat lite (mycke). Fanns mer intressant än jag trodde.
Blev tvungen att besöka kir

Coolt! Tack Christer! 😀 Tänk vad vi ska motta folkets jubel imorgon! (H)

Nummerlappen är hämtad, startplats till nästa år garanterad också (säkrast att anmäla sig och betala innan maran så man inte ändrar sig 😉 ) fast handla gjorde jag i före Varvet så jag kände inget trängande behov av att handla den här gången.

Pastalunch

Lycka till mina vänner (L)
Önskar att jag var med er istället för att skämmas över t-shirten som ligger i garderoben.......

NJUT!

Jag kommer att spela in er (från TV).

(V)

Maria, du har inget att skämmas över! Jag förstår att du inte är helt nöjd och lycklig, men du behöver absolut inte skämmas!

Tack Lady! Du har väl eg. rätt......jag kan inte rå för att knät sa stopp.........men jag kan inte heller använda tröjan utan att påminnas om mitt "nederlag"......

Jag har fått tid nu i slutet av juni för att prova ut inlägg till skorna......längtar efte