Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStockholm Marathon II
You need to log in to create posts and topics.

Lady: Nu kanske jag kan få dig att sluta äta alldeles: DET GÄLLER INTE BARA BANANER!!!

Vad är det för dåre som skalat bananerna? Jag väljer bara mat i förpackningar när jag är ute i folksamlingar.

Jodå, det listade jag ut - visst är det äckligt? *kräks*

Tänk också på att löpare gärna snyter sig i handen, eller fräser näsan åtminstone med ena handen i närheten av droppet, osv så blir äckelfaktorn total 😀

Jag äter gärna inte på lopp om jag inte få

Det känns tryggt att inte vara anmäld till SM 😉

Yuck! Instämmer.

"Tänk också på att löpare gärna snyter sig i handen, eller fräser näsan åtminstone med ena handen"

Vad gör man inte för att avancera från Blossom-joggare till Snor-löpare! 😉

Lite skit rensar magen! 😉

Jag är inte så nojig för äcklet vid utspisningarna, däremot har jag panisk skräck för att behöva gå på toa - allra helst när loppet pågått ett tag. Hatar offentliga toaletter i allmänhet och bajamajor i synnerhet. Kan tänka mig

Jag är lite inne på samma spår, jag vill gärna inte gå på bajamajor. Både för tidsförlusten men även för stressen och det äckliga i sig själv.
Själv tar jag tåget upp efter jobb idag och kommer hämta min nummerlapp imorgon bitti.
Någon som vet om det finn

Fia, spring snabbt så har inte så många andra hunnit vara där före dig... 😉

Karl, är det inte lite sent att skaffa skor nu? Mässan är kvar imorgon före loppet åtminstone...

Jag brukar inte äcklas i första taget men 2005 var jag tvungen att besöka en baja maja på Bronx i NYC marathon och det var inte trevligt!!