Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStockholm Marathon II
You need to log in to create posts and topics.

Så här skriver Anders Szalkai om dagarna före maran:
http://www.marathon.se/news/theme_sm2008.cfm?NewsId=652411

"Om det ser ut att bli en varm tävlingsdag kan man även tänka på att under torsdag/fredag ha lite extra salt i maten så att salthalten i kropp

Äh, bara jag får mina vingummin blir jag nöjd 😉

Och chips! 😀

Fast banan kan jag inte äta mer på tävling, tack vare Rune Larsson.... Jag blir akut illamående bara jag tänker på det!

Jonas Bredin, jag bytte till Internet Explorer 7 och då blev armbandet på 1 sida. I Firefox 3 var det 2. Går säkert att ställa in så den skalar fint, men det var enklaste sättet.

Tack för tipset Anders. Jag använder själv Internet Explorer 6 och hur jag än försöker uppgradera till I E 7 så lyckas jag inte. Det kommer bara felmeddelande hela tiden.

Marathon.se tipsar ju om att tejpa armbandet för att stå emot svett, så det blir n

Jag ville ändå ändra layouten lite så jag kopierade tiderna och klistrade in i ett worddokument och satte lite kanter runt...och passade på att skriva ut flera olika beroende på vädret 😀

Annars går det ju att skriva upp tiderna med penna på armen/handen. Man behöver ju inte ta med alla tider så det är nog inga problem att kunna skriva tillräckligt stort så att man ser även när man är rejält trött.

Själv orkade jag inte mixtra så mycket med inställningar och versioner utan skrev helt enkelt ut sidan på ett A3-papper...

> Fast banan kan jag inte äta mer på tävling, tack vare Rune Larsson...

Jag kan inte äta banan överhuvudtaget men det har inget med Rune att göra. På vilket sätt har Rune påverkat ditt bananätande?

Rune berättade om en tävling där han hade sällskap med en trevlig löpare, låtom oss kalla honom Wolfgang. De samspråkade, och så småningom behövde Rune besöka ett buskage för att magen protesterade, och så även Wolfagang. Rune, vis av tidigare erfarenhete