Quote from Johan T on 28 May 2008, 15:37Jag lider av en envis förkylning, så jag hoppas det blir varmt så man slipper frysa.
Som förra året t ex. Då var det varmt och skönt att springa, minns jag.
Jag lider av en envis förkylning, så jag hoppas det blir varmt så man slipper frysa.
Som förra året t ex. Då var det varmt och skönt att springa, minns jag.
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 15:40Ja precis, det är ju inte kul att frysa. Mysigt med varmt och skönt.
Ja precis, det är ju inte kul att frysa. Mysigt med varmt och skönt.
Quote from Johan T on 28 May 2008, 15:43Absolut. För publiken också.
Absolut. För publiken också.
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 15:47Ja vad vore maran utan publiken..... Klart vi måste tänka på deras bästa, det är vår plikt - det är ju dom som ska bära oss mot mål! 😀 😉
Ja vad vore maran utan publiken..... Klart vi måste tänka på deras bästa, det är vår plikt - det är ju dom som ska bära oss mot mål! 😀 😉
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 16:45Är det någon som lyckats skriva ut Marathon.se:s mellantidsarmband på en sida? När jag skriver ut blir det alltid på två sidor...
Jag vill slippa skarven 😀
Är det någon som lyckats skriva ut Marathon.se:s mellantidsarmband på en sida? När jag skriver ut blir det alltid på två sidor...
Jag vill slippa skarven 😀
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 16:47För mig får det gärna hagla spik eller gassa ökenvärme, bara jag blir frisk NU så jag kan springa på lördag!! :@
För mig får det gärna hagla spik eller gassa ökenvärme, bara jag blir frisk NU så jag kan springa på lördag!! :@
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 16:57Hoppas de sätter ut massor av duschar och bord med dricka 😀
Vit blir det för min del i klädesväg iaf, helt klart.
Lycka till alla, glöm inte saltet!
Hoppas de sätter ut massor av duschar och bord med dricka 😀
Vit blir det för min del i klädesväg iaf, helt klart.
Lycka till alla, glöm inte saltet!
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 16:58Nu börjar jag antagligen bli lite nervös.. För jag ser inget om det på marathonsidan, men startas varje grupp var för sig eller hur går det till?
Nu börjar jag antagligen bli lite nervös.. För jag ser inget om det på marathonsidan, men startas varje grupp var för sig eller hur går det till?
Quote from Johan T on 28 May 2008, 17:05Alla startar samtidigt, men starttiden räknas från när man passerar startlinjen.
Alla startar samtidigt, men starttiden räknas från när man passerar startlinjen.
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 17:11Okej, det var det jag började misstänka.
Okej, det var det jag började misstänka.