Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStockholm Marathon II
You need to log in to create posts and topics.

Äsch då, jag som nästan börjat tro på att det skulle bli lite svalare väder. Men vädret det kan vi ingenting åt. Om vi inte skulle ta och ägna åt oss gemensam tankeverksamhet.

Ja, huvva, håller med alla ovan om vädret. Kul med varmt och fint väder,... för publiken. ... Men, men som de kloka säger: det man inte kan påverka skall man inte haka upp sig för mycket på. Och det finns ju inga dåliga väder, bara dålig,.. vätskeuppladdn

Håller med - nu korsfäster vi inte vädret utan tänker postitivt! 🙂

Jag har precis tryckt i mig en jätteportion plättar med sylt. Sitter svagt bakåtlutad på kontorsstolen och jäser. 😀

Har hittat värsta kolhydratbomben som passar mej som har lite svårt

Snäll massör det. Själv vågar jag inte alla mixtra med massörs besök före maran. Jag brukar ibland bli väldigt klen efteråt, det kan slå sig hur det vill. Så det är bäst att låta bli, fast min nacke och rygg skulle behöva sig en omgång.

Jag funderar ock

Jag vill också ha en gullig massör!

Allt man gör den här veckan verkar handla om SM på något sätt - resten av livet är bara utfyllnad...

Massörer är oftast gulliga tycker jag. Jag har 2 st, en i Finland och en i Norge. Lika förtjust i dom båda.

Håller med om att allt annat man tar sig för nu är en utfyllnad för att få tiden att gå fram till lördag.

Anna-Karin: Det blir bara uppmjukningsmassage - hon vet vad hon ska göra och inte ska göra så här precis innan maran, jag känner fullt förtroende för att hon inte gör några dumheter som ställer till det för mig. 🙂

För övrigt så är det så - det mesta kr

Vill bara önska alla Er tappra marathonlöpare all världens lycka till!!! *spark där bak* Ni är så beundransvärda i mina ögon...jag är inte riktigt där än...

Vädret blir väl ganska varmt, har jag hört, men kan väl knappast bli lika bastulikt som i fjol.

Helt klart ska man tänka positivt. Förutsättningarna blir aldrig perfekta, så det är bara att gilla läget.

Jag har satt som mål att komma bland de 1000 bästa, och eftersom vädret är samma för alla så påverkar det ingenting.

Jag hade siktat in mig på att springa i min svarta funbeat-tröja men om det blir stekande sol kanske man skall tänka om....