Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStockholm Marathon II
You need to log in to create posts and topics.

Jag har dragits med ryggskott sedan helgen. Inte kunnat springa snabbare än jogg. Men det har funkat med annan träning: crosstrainer och hopprep. När jag dessutom slängde in lite "Hitlers hund" igår kväll så blev det markant bättre idag.

Jag är lite besviken över att jag fått informationen om loppet hemskickat på finska. Oh well tänkte jag, så är det då. Sen fick jag runners world på finska också, då blev jag ännu mera besviken.

Till saken hör att jag är finlandssvensk (100% svenskspråki

Den här mailadressen finns längs ned på hemsidan. Den borde fungera.

info@marathon.se

Aaaah, tack. Jag ska maila dit och berätta. 🙂

Det var håken vad den här länken var död trots att det snart är dagen D! Hur mår ni? Laddade???? 🙂

Själv känns allt bra, förutom att jag börjar känna mej tung och däst av mat och springbrist.... 😀 Men det är väl som det ska antar jag.

Verkar som om d

Jag hoppas DN har rätt, deras prognos hävdar 20 grader, skurar på förmiddagen och växlande molnighet.

Å andra sidan hävdar finska Foreca molnigt och 27 grader i Stockholmstrakten och SMI 18-20 grader och växlande molnighet.

Jag vet inte vem jag ska tro

Jag borde vara laddad men efter gårdagens pass som skulle ha varit drygt 12km , men blev bara ca9 pga att jag fick ont i vaden/hälsenan, vet jag inte. Kan inte riktigt loklisera om det är i övre delen av hälsenan eller i muskel/senfästena som det sitter.

Danska DMi brukar vara pålitliga och de spår 15-20 grader och växlande molninghet för Stockholm på lördag, tycker att det låter ganska lovande så jag tror på dem den här gången 🙂

Jag brukar dagligen kolla vädret på DN, men ärligt talat tycker jag inte att den stämmer särskilt bra.

Ni får nog ställa in er på varmt väder. Trenden är stigande i de rapporter som jag har sett. Den här norska trodde i lördags att Stockholm 31/5 skulle

Jag tror faktiskt också att det blir varmt och sol. När ett högtryck väl kommit hit till Stockholm brukar det ha en tendens att "fastna". Och dom sa på vädret nu ikväll just precis "varmare för varje dag" och lördagen som årets varmaste dag.... Så jag sät