Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 21:01Absolut stärkande - speciellt för själen (och det är ju viktigt nu). 🙂
Jag glömde kepsen så jag blev som en dränkt katt. Halvblind länge även efter löpningen pga allt vatten som runnit in i ögonen. Men det var det värt.... 😀
Absolut stärkande - speciellt för själen (och det är ju viktigt nu). 🙂
Jag glömde kepsen så jag blev som en dränkt katt. Halvblind länge även efter löpningen pga allt vatten som runnit in i ögonen. Men det var det värt.... 😀
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 21:06Var föreläsningen givande? Jag var inte med på den
Var föreläsningen givande? Jag var inte med på den
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 22:37Vad tänker ni springa marathonen i för skor då? Är det det lättare Asics DS trainers man ska välja framför de mycket stadigare kayano?
Vad tänker ni springa marathonen i för skor då? Är det det lättare Asics DS trainers man ska välja framför de mycket stadigare kayano?
Quote from Elias Engqvist on 18 May 2008, 22:38🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 05:39Visst var jag där, härlig tur i regnet.
Sprang i 3:30 gruppen.Längtar till loppet nu...
Visst var jag där, härlig tur i regnet.
Sprang i 3:30 gruppen.
Längtar till loppet nu...
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 07:37Erik: Ja, jag tyckte det var givande. Kanske inte så jättemycket nytt under solen, men vi fick en hel del råd med oss på vägen ang träning och mat sista veckan (och även efter maran). Vi fick mycket peppande ord och flera skratt. Det var inte utan att man
Erik: Ja, jag tyckte det var givande. Kanske inte så jättemycket nytt under solen, men vi fick en hel del råd med oss på vägen ang träning och mat sista veckan (och även efter maran). Vi fick mycket peppande ord och flera skratt. Det var inte utan att man
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 08:48En viktig info vi fick på föreläsningen (tack vare Fia-Lottas utmärkta fråga) är att farthållare för alla tider (utom 3:00) finns i *alla* startgrupper, och de står längst bak i startgruppen. Angiven tid gäller bruttotid (alltså från startskottet), så sta
En viktig info vi fick på föreläsningen (tack vare Fia-Lottas utmärkta fråga) är att farthållare för alla tider (utom 3:00) finns i *alla* startgrupper, och de står längst bak i startgruppen. Angiven tid gäller bruttotid (alltså från startskottet), så sta
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 09:23Jag var med och sprang också i 4-timmarsgruppen.
Vissa galningar sprang ju i t-shirt och shorts. Hade aldrig funkat för mig att springa utan jacka, skaka som en liten pälslös hare när jag skulle sätta på mig nummerlappen.
Hoppas verkligen inte att blir
Jag var med och sprang också i 4-timmarsgruppen.
Vissa galningar sprang ju i t-shirt och shorts. Hade aldrig funkat för mig att springa utan jacka, skaka som en liten pälslös hare när jag skulle sätta på mig nummerlappen.
Hoppas verkligen inte att blir
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 10:54Alltså jag fattar inte riktigt det där med tiden är från startskottet. Kör de inte med chip så att du får en individuell tid från när du går förbi startlinjen? Eller är det så men farthållarna räknar ifrån startskottet? Det verkar ju lite underligt tycker
Alltså jag fattar inte riktigt det där med tiden är från startskottet. Kör de inte med chip så att du får en individuell tid från när du går förbi startlinjen? Eller är det så men farthållarna räknar ifrån startskottet? Det verkar ju lite underligt tycker
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 11:08Fredrika (och Ni andra som deltog på TSM-föreläsningen): du skriver att Szalkai tipsade om att undvika sportdryck timmarna innan uppvärmning/start pga blodsockerpåslaget.
Sade han, eller vet någon, varför detta blodsockerpåslag bör undvikas? Vad händer
Fredrika (och Ni andra som deltog på TSM-föreläsningen): du skriver att Szalkai tipsade om att undvika sportdryck timmarna innan uppvärmning/start pga blodsockerpåslaget.
Sade han, eller vet någon, varför detta blodsockerpåslag bör undvikas? Vad händer