Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStockholm Marathon II
You need to log in to create posts and topics.

http://www.maxim.se/index.php?option=com_content&task=view&id=24&Itemid=35

-Maxim Electrolyte Red Fruit- serveras i Sthlm och enligt länken ovan har jag beställt just detta. Jag ser inget om Red Berries hallon/tranbär på Maxims eller Sthlm Marathons hems

Jag har svårt att tänka mig att det skulle finnas olika sorters Red Fruit, särskilt som den varken smakar hallon eller tranbär 🙂

Det är ju bara att stjälpa i sig sportdrycken fort som attan och ta en mun vatten efter så är smaken inget problem. 🙂

Maxim har varit standard på en stor del av landets triathlontävlingar i många år.

De brukar späda ut sportdrycken lite extra på marathon för att inte uppröra känsliga magar och smaklökar.

Tur det är Maxim på maran o inte Powerade som på Kungsholmenrunt för den är inte god o ger lätt sura uppstötningar resten av loppet tycker jag.

Ingen mer härifrån som var med på "genrepet" idag - 2:a varvet med Team Stockholm maraton?

Jag var där, sprang i 4-timmarsgruppen, och hade min Funbeat-tröja på mig. Visserligen vindjackan över, men jag hade den öppen för att tröjan skulle synas. Hade ho

Jag var där o sprang oxå i 4 timmarsgruppen

Och du såg inte min fina Funbeat-tröja.... 🙁 Det var ju iofs sjukt mycket folk så det är förståeligt. 😀 Men visst var det kul! 😀

Ja vi var verkligen jättemånga. Ja det var kul trots det tråkiga vädret. Stärkande!