Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 11:09http://www.maxim.se/index.php?option=com_content&task=view&id=24&Itemid=35
-Maxim Electrolyte Red Fruit- serveras i Sthlm och enligt länken ovan har jag beställt just detta. Jag ser inget om Red Berries hallon/tranbär på Maxims eller Sthlm Marathons hems
http://www.maxim.se/index.php?option=com_content&task=view&id=24&Itemid=35
-Maxim Electrolyte Red Fruit- serveras i Sthlm och enligt länken ovan har jag beställt just detta. Jag ser inget om Red Berries hallon/tranbär på Maxims eller Sthlm Marathons hems
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 11:29Jag har svårt att tänka mig att det skulle finnas olika sorters Red Fruit, särskilt som den varken smakar hallon eller tranbär 🙂
Jag har svårt att tänka mig att det skulle finnas olika sorters Red Fruit, särskilt som den varken smakar hallon eller tranbär 🙂
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 11:35Det är ju bara att stjälpa i sig sportdrycken fort som attan och ta en mun vatten efter så är smaken inget problem. 🙂
Det är ju bara att stjälpa i sig sportdrycken fort som attan och ta en mun vatten efter så är smaken inget problem. 🙂
Quote from ellen olsson on 13 May 2008, 22:31Maxim har varit standard på en stor del av landets triathlontävlingar i många år.
Maxim har varit standard på en stor del av landets triathlontävlingar i många år.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 15:31De brukar späda ut sportdrycken lite extra på marathon för att inte uppröra känsliga magar och smaklökar.
De brukar späda ut sportdrycken lite extra på marathon för att inte uppröra känsliga magar och smaklökar.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 20:06Tur det är Maxim på maran o inte Powerade som på Kungsholmenrunt för den är inte god o ger lätt sura uppstötningar resten av loppet tycker jag.
Tur det är Maxim på maran o inte Powerade som på Kungsholmenrunt för den är inte god o ger lätt sura uppstötningar resten av loppet tycker jag.
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 20:46Ingen mer härifrån som var med på "genrepet" idag - 2:a varvet med Team Stockholm maraton?
Jag var där, sprang i 4-timmarsgruppen, och hade min Funbeat-tröja på mig. Visserligen vindjackan över, men jag hade den öppen för att tröjan skulle synas. Hade ho
Ingen mer härifrån som var med på "genrepet" idag - 2:a varvet med Team Stockholm maraton?
Jag var där, sprang i 4-timmarsgruppen, och hade min Funbeat-tröja på mig. Visserligen vindjackan över, men jag hade den öppen för att tröjan skulle synas. Hade ho
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 20:51Jag var där o sprang oxå i 4 timmarsgruppen
Jag var där o sprang oxå i 4 timmarsgruppen
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 20:54Och du såg inte min fina Funbeat-tröja.... 🙁 Det var ju iofs sjukt mycket folk så det är förståeligt. 😀 Men visst var det kul! 😀
Och du såg inte min fina Funbeat-tröja.... 🙁 Det var ju iofs sjukt mycket folk så det är förståeligt. 😀 Men visst var det kul! 😀
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 20:58Ja vi var verkligen jättemånga. Ja det var kul trots det tråkiga vädret. Stärkande!
Ja vi var verkligen jättemånga. Ja det var kul trots det tråkiga vädret. Stärkande!