Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStockholm Marathon II
You need to log in to create posts and topics.

Jag har ju köpt energidrycken tidigare och idag testade jag gelen för första gången när jag sprang. Citrus var faktiskt helt OK och magen protesterade inte. 🙂

Kan inte påstå att jag fått knip av något annat än cocal cola när jag springer, men det beror säkert på kolsyran. Jag har en väldigt väluppfostrad mage tror jag.

Däremot är det inte många sportdrycker jag tycker är goda, de blir jolmiga och läbbiga i län

Håller med Ladyn! Godast är egengjord med vatten, druvsocker, Fun light lime och lite salt. 🙂

Jag håller med dig Fia-lotta.
Varför köpa när man kan fixa en egen dryck som passar en bäst när det gäller styra i smak och söttma.

Om man inte vill bära med sig egen dryck under Sthlm marathon kan det vara bra att vänja magen vid den dryck som serveras där...och den vet jag inte om jag fixar att blanda ihop själv 😀

Problemet är maran - jag har ingen lust att släpa på mitt vätskebälte då - har nog med att släpa på mig själv. Så då blir det för mej till att gapa och svälja det som bjuds.

Annars köper jag aldrig energidryck - gör man den själv blir den förutom att de

Ja Anders, gapar, sväljer och grimascherar på löppassen nu och fram till maran. 🙂

Min mage brukar klara det mesta så jag kör med min egen fram till loppet.
Vill ju inte plåga sig mer än nödvändigt.

Är maxim något slags inne-märke nu just? Förutom att det används på stockholm marathon då. Tycker inte att jag sett till det så mycket förut, men nu finns det plötsligt överallt. Eller beror det bara på att jag börjat kolla efter det nu?

Det har funnits och använts länge!