Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 23:52Jo, men jag tycekr bara att det finns så mycket, på så många platser nu just...
Inge fel på det, men jag bara undrade.
Jo, men jag tycekr bara att det finns så mycket, på så många platser nu just...
Inge fel på det, men jag bara undrade.
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 07:30Det har väl alltid varit populärt på tävlingar och liknande. Minns man fick det som energidryck på tävlingar förr.
Jag tycker bara att det är tråkigt att man bara hittar dem på typ löplabbet och liknande. Få ut det i vanlig daglig handel också.
Det har väl alltid varit populärt på tävlingar och liknande. Minns man fick det som energidryck på tävlingar förr.
Jag tycker bara att det är tråkigt att man bara hittar dem på typ löplabbet och liknande. Få ut det i vanlig daglig handel också.
Quote from Camilla Höög on 9 May 2008, 08:01Maxim är sponsor och därför är det det som gäller. Alltså, den som betalar mest får ståta med att leverera sportdryck.
Maxim är sponsor och därför är det det som gäller. Alltså, den som betalar mest får ståta med att leverera sportdryck.
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 10:05Aaaha, maxim finns inte överallt i Sverige?
Jag reagerade bara för att i Finland fanns de plötsligt mycket synligt i dagligvaru butikerna och sen när jag kom hit till Norge igen fanns det massor av det på gymmet också. Visst har det funnits länge men nu
Aaaha, maxim finns inte överallt i Sverige?
Jag reagerade bara för att i Finland fanns de plötsligt mycket synligt i dagligvaru butikerna och sen när jag kom hit till Norge igen fanns det massor av det på gymmet också. Visst har det funnits länge men nu
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 10:09Hit till Norge?? E det eg Knugen som står bakom? 😉
Hit till Norge?? E det eg Knugen som står bakom? 😉
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 10:18Jag har inte sett det i daglig handel i alla fall. Finns inte ens på Stadium/Intersport vad jag har sett utan löplabbet verkar vara den ende butiken i Helsingborg som har det.
Jag har inte sett det i daglig handel i alla fall. Finns inte ens på Stadium/Intersport vad jag har sett utan löplabbet verkar vara den ende butiken i Helsingborg som har det.
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 10:32Konstigt, här i lilla Bålsta där jag bor finns Maxim på intersport.
Fast när jag köpte red berries så stod det att det var tranbärssmak, och på stockholm marathon ska det visst vara red berries hallonsmak. Så jag har väl köpt fel i alla fall?
Konstigt, här i lilla Bålsta där jag bor finns Maxim på intersport.
Fast när jag köpte red berries så stod det att det var tranbärssmak, och på stockholm marathon ska det visst vara red berries hallonsmak. Så jag har väl köpt fel i alla fall?
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 10:38Jag tycker det kan vara klurigt att hitta vettiga produkter utanför löplabbet, och i mina matvarubutiker finns det definitivt inte. Gainomax på sin höjd, annars verkar deras definition av sportdryck vara öl.
Jag tycker det kan vara klurigt att hitta vettiga produkter utanför löplabbet, och i mina matvarubutiker finns det definitivt inte. Gainomax på sin höjd, annars verkar deras definition av sportdryck vara öl.
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 10:39Lina: Borde inte vara någon större skillnad om du vill testa för se om din mage tål det. Det brukar vara samma innehåll förutom någon smakförstärkare.
Lina: Borde inte vara någon större skillnad om du vill testa för se om din mage tål det. Det brukar vara samma innehåll förutom någon smakförstärkare.
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 10:41Sant, men jag försöker vänja mig vid smaken också 🙁
Sant, men jag försöker vänja mig vid smaken också 🙁