Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 22:00Absolut Daniel. "Singel" fram, "skitnervös" och "behöver någon som lugnar mig" bak.
Absolut Daniel. "Singel" fram, "skitnervös" och "behöver någon som lugnar mig" bak.
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 22:14Om någon söt tjej kommer och ska lugna mig blir jag allt annat än lugn men textmässigt funkar det bra (t+)
Om någon söt tjej kommer och ska lugna mig blir jag allt annat än lugn men textmässigt funkar det bra (t+)
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 22:20😀
😀
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 07:07Ha ha det är *verkligen* vår! (L) (L) (L)
Nervös? Inte än. Mera extremt förväntansfull, sådär att jag önskade det var i helgen och inte förrän om tre...
Men det kommer garanterat. Få se om man överhuvudtaget kan sova natten innan. Men mest skall det bli
Ha ha det är *verkligen* vår! (L) (L) (L)
Nervös? Inte än. Mera extremt förväntansfull, sådär att jag önskade det var i helgen och inte förrän om tre...
Men det kommer garanterat. Få se om man överhuvudtaget kan sova natten innan. Men mest skall det bli
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 12:23I fjol var det ett gäng finska grabbar som sprang med linnen där det stod ”Who’s fucking idea was this!?”
Log varje gång jag såg dem….
I fjol var det ett gäng finska grabbar som sprang med linnen där det stod ”Who’s fucking idea was this!?”
Log varje gång jag såg dem….
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 13:03*fnissar*
Vilken skön idé! 🙂
Såg en del som var utklädda förra året, när det var så grymt hett. Mest imponerad blev jag av Stinsen som kom springarnde, med hatt och allt. måste ha varit vansinnigt varmt att springa i uniform!
*fnissar*
Vilken skön idé! 🙂
Såg en del som var utklädda förra året, när det var så grymt hett. Mest imponerad blev jag av Stinsen som kom springarnde, med hatt och allt. måste ha varit vansinnigt varmt att springa i uniform!
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 13:15Har för mig jag sett någon som springer och släpar på en lång stege..... (#)
Har för mig jag sett någon som springer och släpar på en lång stege..... (#)
Quote from Karolina Bergsten on 8 May 2008, 13:56🙂
En gång när jag stod som åskådare såg jag ett brudpar i full bröllopsmundering (men med löparpjoks) gå i mål, kommer inte i håg vilket lopp det va, kan ha varit det först broloppet
🙂
En gång när jag stod som åskådare såg jag ett brudpar i full bröllopsmundering (men med löparpjoks) gå i mål, kommer inte i håg vilket lopp det va, kan ha varit det först broloppet
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 13:58Det är ju inte bara det att de springer utklädda, en hel del är ju väldigt duktiga också - kläderna till trost. En del munderingar ser både tunga och varma ut och ändå är de så duktiga, det tycker jag är imponerande!
Och underhållande 😀
Det är ju inte bara det att de springer utklädda, en hel del är ju väldigt duktiga också - kläderna till trost. En del munderingar ser både tunga och varma ut och ändå är de så duktiga, det tycker jag är imponerande!
Och underhållande 😀
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 14:47Nu har jag lagt en beställning på Maxim red fruit, både lite geler och sportdryckspulver. Skall försöka vänja magen lite vid detta sportdryckselände 😀
Nu har jag lagt en beställning på Maxim red fruit, både lite geler och sportdryckspulver. Skall försöka vänja magen lite vid detta sportdryckselände 😀