Quote from Elias Engqvist on 30 May 2008, 10:10På FEM åtminstone då jag var med i slutet på 90-talet/början på 00-talet så var bajamajan i nattlägret en gemensam grop - det var lite spännande...
På FEM åtminstone då jag var med i slutet på 90-talet/början på 00-talet så var bajamajan i nattlägret en gemensam grop - det var lite spännande...
Quote from j sollerman on 30 May 2008, 10:36Finns nog inte så många gropar i sthlm, men kanske nån buske om de kniper? Då är de nog bättre att srpinga LL för då är man i skogen iaf 😉
Finns nog inte så många gropar i sthlm, men kanske nån buske om de kniper? Då är de nog bättre att srpinga LL för då är man i skogen iaf 😉
Quote from Funbeat user on 30 May 2008, 10:37Christer: Jag har skor (enligt min flickvän för många skor) men jag hade velat shoppa två par nya. Nya DS Racer och ett par Piranha. Och jag har ingen möjlighet att ta mig in på Runners Store under helgen och sen åker jag hem så min chans är innan eller e
Christer: Jag har skor (enligt min flickvän för många skor) men jag hade velat shoppa två par nya. Nya DS Racer och ett par Piranha. Och jag har ingen möjlighet att ta mig in på Runners Store under helgen och sen åker jag hem så min chans är innan eller e
Quote from Funbeat user on 30 May 2008, 10:44Tror det bara är Reebok som har rättigheter att sälja i år på mässan. Däremot ska det troligen släppas fritt tills nästa år.
Tror det bara är Reebok som har rättigheter att sälja i år på mässan. Däremot ska det troligen släppas fritt tills nästa år.
Quote from Funbeat user on 30 May 2008, 10:45Ju fler desto bättre imho, då ökar chanserna att de försöker bräcka varandra prismässigt 😀
Priskrig är bra 🙂
Ju fler desto bättre imho, då ökar chanserna att de försöker bräcka varandra prismässigt 😀
Priskrig är bra 🙂
Quote from Funbeat user on 30 May 2008, 11:23Jaha, själv har jag varit sjuk sen i helgen, med ont i halsen, hosta, lock för öronen och feber. Det börjar gå åt rätt håll, men har lite hosta och ont i halsen kvar. Får se hur jag gör i morgon... Världens sämsta uppladdning, jag är sjukt besviken. Har i
Jaha, själv har jag varit sjuk sen i helgen, med ont i halsen, hosta, lock för öronen och feber. Det börjar gå åt rätt håll, men har lite hosta och ont i halsen kvar. Får se hur jag gör i morgon... Världens sämsta uppladdning, jag är sjukt besviken. Har i
Quote from Lotta W on 30 May 2008, 11:31Karl, jag tror att din flickvän är avundsjuk på dig för att du har många skor 😉
Karl, jag tror att din flickvän är avundsjuk på dig för att du har många skor 😉
Quote from Funbeat user on 30 May 2008, 12:16Christer: Det är nog inte helt omöjligt =) Hon tyckte mina DS Racer var kanonsnygga i alla fall =)
Trist att bara Reebok får sälja skor där, jag vill ju köpa lite Asics. Då får jag väl försöka se om jag hinner inom Runners Store istället men det är lite
Christer: Det är nog inte helt omöjligt =) Hon tyckte mina DS Racer var kanonsnygga i alla fall =)
Trist att bara Reebok får sälja skor där, jag vill ju köpa lite Asics. Då får jag väl försöka se om jag hinner inom Runners Store istället men det är lite
Quote from Funbeat user on 30 May 2008, 13:03Det är inte bara Reebok på mässan. Reebok och Team Sportia har en stor avdelning tillsammans, men flera skomärken har egna montrar. Jag kommer inte exakt ihåg vilka, men jag såg i alla fall Nike, New Balance och Brooks. Jag tror att Asics var där också.
Det är inte bara Reebok på mässan. Reebok och Team Sportia har en stor avdelning tillsammans, men flera skomärken har egna montrar. Jag kommer inte exakt ihåg vilka, men jag såg i alla fall Nike, New Balance och Brooks. Jag tror att Asics var där också.
Quote from Funbeat user on 30 May 2008, 13:06Alla skomärken är där. Men jag tror inte några andra än Reebok/Team Sportia får sälja i år.
Alla skomärken är där. Men jag tror inte några andra än Reebok/Team Sportia får sälja i år.