Quote from Elias Engqvist on 30 May 2008, 20:15Du ska vara glad att du har tshirten kvar - jag kanske har det också men jag kan då inte hitta den nånstans!!!
Du ska vara glad att du har tshirten kvar - jag kanske har det också men jag kan då inte hitta den nånstans!!!
Quote from Funbeat user on 30 May 2008, 20:21Börjar känna mej förskyld, typiskt.
Åker in iallafall och känner efter hur det känns. 🙁
Börjar känna mej förskyld, typiskt.
Åker in iallafall och känner efter hur det känns. 🙁
Quote from Funbeat user on 30 May 2008, 20:43LYCKA TILL ALLA MARATHONLÖPARE!
Imorgon smäller det och det kommer att bli grymt kul.
LYCKA TILL ALLA MARATHONLÖPARE!
Imorgon smäller det och det kommer att bli grymt kul.
Quote from Funbeat user on 30 May 2008, 20:45PANIK!!! Kommer hem från ÖIP - och har INGET CHIP!!! (#)
Någon som har någon aning om hur det går att fixa?!
PANIK!!! Kommer hem från ÖIP - och har INGET CHIP!!! (#)
Någon som har någon aning om hur det går att fixa?!
Quote from Elias Engqvist on 30 May 2008, 20:47Kom tidigt i morgon bara så kan dom säkert fixa det!
Kom tidigt i morgon bara så kan dom säkert fixa det!
Quote from Funbeat user on 30 May 2008, 21:36Jag vill bara önska alla lycka till imorgon! Jag kommer att vara där och heja på er. 😉
Jag vill bara önska alla lycka till imorgon! Jag kommer att vara där och heja på er. 😉
Quote from Funbeat user on 30 May 2008, 21:59Chip och nummerlapp hämtade, tyvärr sprack min löparskor på vägen dit så det blev en runda till RS och ett par nya skor. Använder ASICS GT2130 så det blev det igen. Hoppas nu bara att det funkar utan skavsår mm.
LYCKA TILL ALLA SOM SPRINGER
NI ANDRA HJÄ
Chip och nummerlapp hämtade, tyvärr sprack min löparskor på vägen dit så det blev en runda till RS och ett par nya skor. Använder ASICS GT2130 så det blev det igen. Hoppas nu bara att det funkar utan skavsår mm.
LYCKA TILL ALLA SOM SPRINGER
NI ANDRA HJÄ
Quote from Funbeat user on 30 May 2008, 22:22LYCKA TILL ALLA!
Sov gott och vakna laddade.
LYCKA TILL ALLA!
Sov gott och vakna laddade.
Quote from Fredric Lagerström on 30 May 2008, 22:31Jag önskar alla er som ska springa imorrn ett jättestort lycka till!
42 km är 42 km! En marathon!(L) Go go go! (L)
(men glöm inte att dricka)
Jag önskar alla er som ska springa imorrn ett jättestort lycka till!
42 km är 42 km! En marathon!
(L) Go go go! (L)
(men glöm inte att dricka)
Quote from Funbeat user on 30 May 2008, 23:04ÖNSKAR ALLA LYCKA TILL (H)
ÖNSKAR ALLA LYCKA TILL (H)