Quote from Johan T on 31 May 2008, 21:45Grattis alla som kom i mål!
Själv kom jag in på 3:03:02. Det är jag glad för, över förväntan.
Man får tacka Jessica och alla andra som hejade fram en. 😀
Grattis alla som kom i mål!
Själv kom jag in på 3:03:02. Det är jag glad för, över förväntan.
Man får tacka Jessica och alla andra som hejade fram en. 😀
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 21:53Jonas, du borde väl ha satt pers om det hade varit under 20 grader? Ruskigt imponerande.
Fia-Lotta ska också ha all heder av sin prestation. Vad månde bliva med mer träning och bättre yttre omständigheter.
Jonas, du borde väl ha satt pers om det hade varit under 20 grader? Ruskigt imponerande.
Fia-Lotta ska också ha all heder av sin prestation. Vad månde bliva med mer träning och bättre yttre omständigheter.
Quote from Johan T on 31 May 2008, 22:00Mikael, det tror jag inte. Tycker det var bra förhållanden idag, trivs när det är lite varmt.
Mikael, det tror jag inte. Tycker det var bra förhållanden idag, trivs när det är lite varmt.
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 22:06Även eliten plågades av värmen och experter sa i tv-sändningen att det påverkade sluttiden.
Rimligen borde det även ha påverkat din sluttid även om du säkert klarar värmen bra mycket bättre än de flesta.
Även eliten plågades av värmen och experter sa i tv-sändningen att det påverkade sluttiden.
Rimligen borde det även ha påverkat din sluttid även om du säkert klarar värmen bra mycket bättre än de flesta.
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 22:07GRATTIS till Er alla som sprang idag. Jag satt och tittade, först på första varvet utanför stadion och sen vid målgången, jag är verkligen imponerad av alla starka och lyckliga löpare som gjort 4,2 mil i 24 graders värme. Ni ska ha cred!
Kanske nästa år..
GRATTIS till Er alla som sprang idag. Jag satt och tittade, först på första varvet utanför stadion och sen vid målgången, jag är verkligen imponerad av alla starka och lyckliga löpare som gjort 4,2 mil i 24 graders värme. Ni ska ha cred!
Kanske nästa år..
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 22:19Hej! Var fanns alla funbeatare? Jag såg ingen vare sig bland löparna eller bland publiken trots fem timmars maraton-åskåderi.
Men vad tuffa ni är alla som sprang! Ett jättegrattis till er alla!
Hej! Var fanns alla funbeatare? Jag såg ingen vare sig bland löparna eller bland publiken trots fem timmars maraton-åskåderi.
Men vad tuffa ni är alla som sprang! Ett jättegrattis till er alla!
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 22:41Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder 😉
Tack för gratulationer, och ett stort grattis till alla som gått i mål. Kanontid av Jonas!
Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder 😉
Tack för gratulationer, och ett stort grattis till alla som gått i mål. Kanontid av Jonas!
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 22:42Instämmer! Grattis alla som startade, och grattis till alla som kom i mål!
Instämmer! Grattis alla som startade, och grattis till alla som kom i mål!
Quote from Lena Bjerlöw on 31 May 2008, 22:43Jag kom in på 4:16 och är supernöjd! Lyckades att göra en negativ split, riktigt stolt! Jag startade längst bak i grupp E, och i början var det så trångt så det var helt omöjligt att springa fortare, blev en lång uppvärmning alltså, låg där bekvämt i 140b
Jag kom in på 4:16 och är supernöjd! Lyckades att göra en negativ split, riktigt stolt! Jag startade längst bak i grupp E, och i början var det så trångt så det var helt omöjligt att springa fortare, blev en lång uppvärmning alltså, låg där bekvämt i 140b
Quote from Jan Lundquist on 31 May 2008, 22:45BILD:http://newmrs.files.wordpress.com/2007/02/grattis.jpg
Jag är djupt imponerad av alla er som kom i mål idag.
BILD:http://newmrs.files.wordpress.com/2007/02/grattis.jpg
Jag är djupt imponerad av alla er som kom i mål idag.