Quote from Guest on 30 May 2012, 14:42Kollar man både på SMHI och YR så ser det ut som att det blir bara runt 8 grader och ganska blåsigt under Stockholms Maraton. Är en ganska varm kille och min fundering är om det är för kallt att springa i linne? Hur tänker ni klä er?
Kollar man både på SMHI och YR så ser det ut som att det blir bara runt 8 grader och ganska blåsigt under Stockholms Maraton. Är en ganska varm kille och min fundering är om det är för kallt att springa i linne? Hur tänker ni klä er?
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 14:52Bara vi slipper regnet så är jag nöjd och det verkar vi just nu 🙂
Springer man bara på så håller man ju värmen.
Bara vi slipper regnet så är jag nöjd och det verkar vi just nu 🙂
Springer man bara på så håller man ju värmen.
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 14:58Jag är också nöjd med att prognosen verkar svänga bort från regnet. Annars hade jag funderat på vinterkängor, mannens regnställ och tredubbla underställ under det.
Fast då ska jag ju å andra sidan inte springa utan antagligen stå still på väl utvald plat
Jag är också nöjd med att prognosen verkar svänga bort från regnet. Annars hade jag funderat på vinterkängor, mannens regnställ och tredubbla underställ under det.
Fast då ska jag ju å andra sidan inte springa utan antagligen stå still på väl utvald plat
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 15:07Håller med om att det är skönt att slippa regnet (och värmen som det var på prognoserna från början). Hade det varit över 12 grader hade linne varit klasglart, men nu när det är ner mot 8, så är jag lite mera tveksam.
Tanken är att jag springer på 3.30
Håller med om att det är skönt att slippa regnet (och värmen som det var på prognoserna från början). Hade det varit över 12 grader hade linne varit klasglart, men nu när det är ner mot 8, så är jag lite mera tveksam.
Tanken är att jag springer på 3.30
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 15:10Jag kommer att springa i t-shirt och shorts. Vet faktiskt inte vad alternativet skulle kunna vara. Långa stumpor kanske.
Jag kommer att springa i t-shirt och shorts. Vet faktiskt inte vad alternativet skulle kunna vara. Långa stumpor kanske.
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 15:12One piece!
One piece!
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 15:14långärmad, shorts, skor, keps
långärmad, shorts, skor, keps
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 15:15Lösa armar som går att rulla ned eller ta av är väl ett alternativ om man inte vill ha dubbla lager kläder. Det är ju meckigt att ha två lager och sedan ta av det ena med tanke på nummerlapp. Hade jag sprungit hade jag nog satsat på t-shirt och långa tigh
Lösa armar som går att rulla ned eller ta av är väl ett alternativ om man inte vill ha dubbla lager kläder. Det är ju meckigt att ha två lager och sedan ta av det ena med tanke på nummerlapp. Hade jag sprungit hade jag nog satsat på t-shirt och långa tigh
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 15:52Bestämmer mig innan start. Tar med både kort och långa tights.
Bestämmer mig innan start. Tar med både kort och långa tights.
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 16:02Skor ja! Jag visste att jag glömt nåt... 😉
Skor ja! Jag visste att jag glömt nåt... 😉