Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 16:38Skor är inte helt nödvändigt. Däremot ett snöre att fästa chipet i.
Skor är inte helt nödvändigt. Däremot ett snöre att fästa chipet i.
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 17:01Beror ju på om det är sol eller inte. Som det verkar nu ska det vara rätt mulet och då lutar jag nästan mot långärmat... Varför kan det inte bara vara 14 grader med sol/moln och helt vindstilla 😉
Beror ju på om det är sol eller inte. Som det verkar nu ska det vara rätt mulet och då lutar jag nästan mot långärmat... Varför kan det inte bara vara 14 grader med sol/moln och helt vindstilla 😉
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 17:07jag lutar åt armlös linne med "cykelarmar" som är lätt att ta av & sen få man rulla in det i midjebältet om det blir för varmt... ska dock öva ha den på hemma .... fördelen är att jag kan svettas ordentligt under armarna som för min del blir för varmt med
jag lutar åt armlös linne med "cykelarmar" som är lätt att ta av & sen få man rulla in det i midjebältet om det blir för varmt... ska dock öva ha den på hemma .... fördelen är att jag kan svettas ordentligt under armarna som för min del blir för varmt med
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 17:33Någon som vet om det går att köpa vit keps i någonstans vid nummerlapputdelningen?
Någon som vet om det går att köpa vit keps i någonstans vid nummerlapputdelningen?
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 18:25Elin - när jag närmar mig Västerbron på andra varvet kommer jag nog också sura över att du inte är med 🙂
Annars är jag nöjd så länge det inte vräker ner regn. Klä mig varmt klarar jag men att springa dyblöt drar ner upplevelsen ordentligt.
Elin - när jag närmar mig Västerbron på andra varvet kommer jag nog också sura över att du inte är med 🙂
Annars är jag nöjd så länge det inte vräker ner regn. Klä mig varmt klarar jag men att springa dyblöt drar ner upplevelsen ordentligt.
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 18:44Ja tur att regnet verkar vara borta från prognosen nu. Jag kommer köra med vadkompressionsskydd - kanonbra vid lite kyligare väderlek.
Ja tur att regnet verkar vara borta från prognosen nu. Jag kommer köra med vadkompressionsskydd - kanonbra vid lite kyligare väderlek.
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 19:20Emma: Bäst att jag står där med nybakade kanelbullar eller något då. 😀
Emma: Bäst att jag står där med nybakade kanelbullar eller något då. 😀
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 20:41Vissa år har man fått en keps i samband med nummerlappen, så kolla i påsen innan nu slantar upp för en keps.
Vissa år har man fått en keps i samband med nummerlappen, så kolla i påsen innan nu slantar upp för en keps.
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 21:09är det bra ide med keps? jag som tänkte ta buff som pannband som kan bli mössa oxå i värsta fall....
är det bra ide med keps? jag som tänkte ta buff som pannband som kan bli mössa oxå i värsta fall....
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 21:22Tack för tipset Mikael!
Tack för tipset Mikael!