Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 22:02Cykelarmar kanske kan vara något. Vart får man tag på det? Runners store?
Cykelarmar kanske kan vara något. Vart får man tag på det? Runners store?
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 22:11Tveksam på om runners store har, men alla cykelaffärer borde ha det, eller stadium.
Tveksam på om runners store har, men alla cykelaffärer borde ha det, eller stadium.
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 22:29Kroppens "skorstenar" där värmen försvinner snabbast är händerna samt huvudet. Keps / mössa plus vantar, allt i billiga varianter, håller värmen på plats. Om nödvändigt så tar man av sig / slänger grejorna.
Har inte förstått mig på lösa ärmar, skall des
Kroppens "skorstenar" där värmen försvinner snabbast är händerna samt huvudet. Keps / mössa plus vantar, allt i billiga varianter, håller värmen på plats. Om nödvändigt så tar man av sig / slänger grejorna.
Har inte förstått mig på lösa ärmar, skall des
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 22:41Bestämmer på plats om det blir shorts + linne eller shorts + t-shirt. Regn, sol och vind avgör om det är kallare än 12 grader. Är det varmare än 12 är det garanterat linne. Eftersom tempot på en mara är långsammare än tröskelfart går det att ha lite mer k
Bestämmer på plats om det blir shorts + linne eller shorts + t-shirt. Regn, sol och vind avgör om det är kallare än 12 grader. Är det varmare än 12 är det garanterat linne. Eftersom tempot på en mara är långsammare än tröskelfart går det att ha lite mer k
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 23:57Elin,
kanelbullar...pluralis alltså ... *ler hoppfullt*
😀
Elin,
kanelbullar...pluralis alltså ... *ler hoppfullt*
😀
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 07:52Håkan: Spana efter sälformad bullbakare på Västerbron så ska vi se vad vi kan göra. 😉
Håkan: Spana efter sälformad bullbakare på Västerbron så ska vi se vad vi kan göra. 😉
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 08:49yaay!
Får man vara lite krånglig och önska sig en urskakad ½-liters cola också?
yaay!
Får man vara lite krånglig och önska sig en urskakad ½-liters cola också?
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 08:55Jag kan nog comitta mer till Cola-utlovandet än till bullarna. Det beror lite på dagsformen om jag orkar baka på morgonen eller ej. Sedan får du gärna ge en approximerad tidpunkt då du kan tänkas passera ifall jag inte har lust att stå där hela dagen i re
Jag kan nog comitta mer till Cola-utlovandet än till bullarna. Det beror lite på dagsformen om jag orkar baka på morgonen eller ej. Sedan får du gärna ge en approximerad tidpunkt då du kan tänkas passera ifall jag inte har lust att stå där hela dagen i re
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 08:568 grader och regn nu på prognosen
8 grader och regn nu på prognosen
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 08:57Var glada över att slippa 25 grader och sol som vi hade i Cph för två veckor sedan.
Var glada över att slippa 25 grader och sol som vi hade i Cph för två veckor sedan.