Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 13:47Det var någon här som pratade om snö...
Det var någon här som pratade om snö...
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 13:54tack för det 🙂 då är det vindbrallor på! 🙂
tack för det 🙂 då är det vindbrallor på! 🙂
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 14:05Testsprang nu på lunchen den del av banan som kommer att bli tuff om vind och regn piskar på från nordväst:
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=b90ee8f357f34ad088c3c2c7cfbf35a6.jpg&Size=&share=
Det var inte så blåsigt nu och ca +12C. Inget re
Testsprang nu på lunchen den del av banan som kommer att bli tuff om vind och regn piskar på från nordväst:
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=b90ee8f357f34ad088c3c2c7cfbf35a6.jpg&Size=&share=
Det var inte så blåsigt nu och ca +12C. Inget re
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 14:09ok tack för det . hoppas möln släpper all regn innan lördag!
ok tack för det . hoppas möln släpper all regn innan lördag!
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 16:50Tittade på SMHI nu och de säger 0,3 mm /3 h. Lite dugg alltså. Bara uppfriskande...
Vinden har en tendens att blåsa åt samma håll så i och med att vi startar och slutar på samma ställe så bör det bli massa medvind oxå!!!
Nu gäller det att ta in det positi
Tittade på SMHI nu och de säger 0,3 mm /3 h. Lite dugg alltså. Bara uppfriskande...
Vinden har en tendens att blåsa åt samma håll så i och med att vi startar och slutar på samma ställe så bör det bli massa medvind oxå!!!
Nu gäller det att ta in det positi
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 21:09Jo, jag kan bekräfta att det låg en vit keps i påsen jag fick vid nummerlappsutdelningen idag.
Jag kan också intyga att så kallt som det var att stå 4 timmar i farthållarmontern i Danicahallen i dag kan det aldrig bli att springa loppet ens om jag spring
Jo, jag kan bekräfta att det låg en vit keps i påsen jag fick vid nummerlappsutdelningen idag.
Jag kan också intyga att så kallt som det var att stå 4 timmar i farthållarmontern i Danicahallen i dag kan det aldrig bli att springa loppet ens om jag spring
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 21:09Dubbelpost
Dubbelpost
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 21:13Jag var också ute och sprang i regnet idag, i t-shirt och det kändes helt ok. Dock tror jag att jag ska satsa på ett par vantar om jag kan kasta om de känns överflödiga. Det kommer bli skönt att springa när det inte är så varmt!
Jag var också ute och sprang i regnet idag, i t-shirt och det kändes helt ok. Dock tror jag att jag ska satsa på ett par vantar om jag kan kasta om de känns överflödiga. Det kommer bli skönt att springa när det inte är så varmt!
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 21:19@Mikael
Du får testa, blir det med eller utan skor isåfall?
@Mikael
Du får testa, blir det med eller utan skor isåfall?
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 21:49Med skor givetvis. Man är väl ingen exhibitionist heller.
Med skor givetvis. Man är väl ingen exhibitionist heller.