Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 22:12Tack Mikael. Då räknar jag med att det ligger en keps i min nummerlappspåse oxå. 🙂
Tack Mikael. Då räknar jag med att det ligger en keps i min nummerlappspåse oxå. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 08:51Isch, SMHI är uppe och flörtar med 18m/s för morgondagen i skrivande stund. Det är rejäl vind det.
Isch, SMHI är uppe och flörtar med 18m/s för morgondagen i skrivande stund. Det är rejäl vind det.
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 09:03Dessutom lägger Yr och Klart på med sjunkande temperaturer från ca 7-9°C kl 12 till 5-6°C kl 16. Och där till regn! Detta blir marigt att klä sig för. 🙁
Dessutom lägger Yr och Klart på med sjunkande temperaturer från ca 7-9°C kl 12 till 5-6°C kl 16. Och där till regn! Detta blir marigt att klä sig för. 🙁
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 09:04Hur många av papp-kopparna med sportdryck står kvar på borden i hällregn och 18 m/s vindar? Kanske läge för vätske bälte ändå..
Hur många av papp-kopparna med sportdryck står kvar på borden i hällregn och 18 m/s vindar? Kanske läge för vätske bälte ändå..
Quote from Catharina Brattlin on 1 June 2012, 09:14Anders, jag har sprungit ett marathon med de förutsättningarna - +5, blåst och ösregn den största delen av tiden. Jag hade långa tights, en långärmad underställströja, en kortärmad funkiströja och vindjacka. Och en keps för att skydda ögonen. Jag frös int
Anders, jag har sprungit ett marathon med de förutsättningarna - +5, blåst och ösregn den största delen av tiden. Jag hade långa tights, en långärmad underställströja, en kortärmad funkiströja och vindjacka. Och en keps för att skydda ögonen. Jag frös int
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 09:19jaha... uppmuntrande läsning inför första maran, må jag säga... 😉 man kan enklast konstatera att det bästa man kan ha med sig på maran är ett tjockt pannben. kläderna kommer i vilket fall bli fel... 😀
jaha... uppmuntrande läsning inför första maran, må jag säga... 😉 man kan enklast konstatera att det bästa man kan ha med sig på maran är ett tjockt pannben. kläderna kommer i vilket fall bli fel... 😀
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 09:30Var precis ute på en kort tur (ca 5km) i regnet nu på morgonen. Temp ca 5 grader och ordentligt ösregn.
Jag kunde konstatera att kortbyxor funkar bra för mig. Hade på mig en t-shirt och en väldigt tunn löparjacka (löparjacka mest för att inte kyla ner mi
Var precis ute på en kort tur (ca 5km) i regnet nu på morgonen. Temp ca 5 grader och ordentligt ösregn.
Jag kunde konstatera att kortbyxor funkar bra för mig. Hade på mig en t-shirt och en väldigt tunn löparjacka (löparjacka mest för att inte kyla ner mi
Quote from Elias Engqvist on 1 June 2012, 10:25Tunna yllekläder (merino) är det absolut bästa man kan ha i såna lägen. Och som Sylvia säger är det på slutet man blir kall då man börjar få slut på energi...
Tunna yllekläder (merino) är det absolut bästa man kan ha i såna lägen. Och som Sylvia säger är det på slutet man blir kall då man börjar få slut på energi...
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 11:07Tack Sylvia!!! lutar åt samma klädval som du beskriver...
jepp tonvis med pannben inte fel heller 🙂
ok nu ska jag till stan & hämta min startnr & sånt...
Tack Sylvia!!! lutar åt samma klädval som du beskriver...
jepp tonvis med pannben inte fel heller 🙂
ok nu ska jag till stan & hämta min startnr & sånt...
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 12:22Står också i valet och kvalet inför min första mara. Är i regel varm när jag springer men lutar nog åt 3/4 tights och t-shirt med en tunn vindjacka över så kan man knöla ihop jackan om man går varm.
Tror förvisso inte värmen är påtaglig imorgon:-)
Står också i valet och kvalet inför min första mara. Är i regel varm när jag springer men lutar nog åt 3/4 tights och t-shirt med en tunn vindjacka över så kan man knöla ihop jackan om man går varm.
Tror förvisso inte värmen är påtaglig imorgon:-)