Quote from Jonas Täng on 1 June 2012, 13:57Det blir nog en kortärmad funktionströja under tävlingslinnet, samt keps, buff och cykelhandskar. Kommer att se knäppt ut men det brukar funka för mig!
Det blir nog en kortärmad funktionströja under tävlingslinnet, samt keps, buff och cykelhandskar. Kommer att se knäppt ut men det brukar funka för mig!
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 15:03aha cykelhandskar - har funderat på såna handskar oxå... int elätt nu när alla kläder ligger på soffan hemma....
tunna långa tajts
långarmad craft underställ se kortarmad funktiosn t-shirt ovanpå...
tunn cykle jacka som rollas till ne boll oxå?? ej bestä
aha cykelhandskar - har funderat på såna handskar oxå... int elätt nu när alla kläder ligger på soffan hemma....
tunna långa tajts
långarmad craft underställ se kortarmad funktiosn t-shirt ovanpå...
tunn cykle jacka som rollas till ne boll oxå?? ej bestä
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 15:07Värst blir det ändå för åskådarna!
Värst blir det ändå för åskådarna!
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 15:11Ja, tänk på stackars mig som lovat att stå på Västerbron i 18 sekundmeter och dela ut avslagen Cola. 😉
Ja, tänk på stackars mig som lovat att stå på Västerbron i 18 sekundmeter och dela ut avslagen Cola. 😉
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 15:12Hej ELin, snällt & STARKT av dig att erbjuda att göra det!
Hej ELin, snällt & STARKT av dig att erbjuda att göra det!
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 15:27Tack för stödet! Det lär behövas om jag ska fortsätta att tycka att det är en bra idé imorgon.
Och om någon är sugen på avslagen Cola under andra varvet på Västerbron är det bara att spana efter en blöt och frusen stackare på höger sida. 😉
Tack för stödet! Det lär behövas om jag ska fortsätta att tycka att det är en bra idé imorgon.
Och om någon är sugen på avslagen Cola under andra varvet på Västerbron är det bara att spana efter en blöt och frusen stackare på höger sida. 😉
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 15:29jag ska komma ihåg det - TACK IGEN!
det är MÅNGA som kommer vara tacksamma! 🙂
jag ska komma ihåg det - TACK IGEN!
det är MÅNGA som kommer vara tacksamma! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 15:52Jag kommer att springa med långärmad merinoundertröja under tävlingslinnet. Detta eftersom jag börjar dagen med att stå tre timmar i ett kylskåp. Kommer dessutom att ha tunna löparhandskar.
Jag kommer att springa med långärmad merinoundertröja under tävlingslinnet. Detta eftersom jag börjar dagen med att stå tre timmar i ett kylskåp. Kommer dessutom att ha tunna löparhandskar.
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 15:53fler som ta på sig långarmad... !
hej Mikael, såg at var upptagen i tältet.
må alla kunde "njuta" av morgondagen trots vädret!
fler som ta på sig långarmad... !
hej Mikael, såg at var upptagen i tältet.
må alla kunde "njuta" av morgondagen trots vädret!
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 16:00Ja, det var fullt drag i farthållarmontern i dag igen. Folk frågar om allt möjligt men i år speciellt om klädseln.
Ja, det var fullt drag i farthållarmontern i dag igen. Folk frågar om allt möjligt men i år speciellt om klädseln.