Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 19:16Kommer köra 3/4 löpartights, shorts, t-tröja i funktionsmaterial, tunn löparjacka i funtionsmaterial, tunna löparhandskar och keps. Har sprungit långpass i snöslask och regn med denna setupen och trivts bra med det. Blir jag varm kavlar jag upp ärmarna oc
Kommer köra 3/4 löpartights, shorts, t-tröja i funktionsmaterial, tunn löparjacka i funtionsmaterial, tunna löparhandskar och keps. Har sprungit långpass i snöslask och regn med denna setupen och trivts bra med det. Blir jag varm kavlar jag upp ärmarna oc
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 19:16Aj, aj...kasta den högt åt någon av sidorna. Utomlands så kör vi ofta med typ "Kast-tröja" då det är kyligt på morgonen...dom samlas upp å tvättas å skänks sedan till behövande...NYC glömmer jag aldrig...!?
Aj, aj...kasta den högt åt någon av sidorna. Utomlands så kör vi ofta med typ "Kast-tröja" då det är kyligt på morgonen...dom samlas upp å tvättas å skänks sedan till behövande...NYC glömmer jag aldrig...!?
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 19:20Kjell, ja kom över till farthållarna. Klart vi gör reklam för de riktiga marathonloppen och inte bara de här turistjippona. Förexten så ligger Sällskapets monter precis bredvid så om du har lite spritkopior om M-loppet så kan du nog lägga dem där.
Kjell, ja kom över till farthållarna. Klart vi gör reklam för de riktiga marathonloppen och inte bara de här turistjippona. Förexten så ligger Sällskapets monter precis bredvid så om du har lite spritkopior om M-loppet så kan du nog lägga dem där.
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 19:30Skita-just Micke....får väl komma iväg tidigt då å är väl framme kl 08.45 eller liknande...så då lär det väl vara en massa löpare kvar som ska ha sina startbevis typ...jag laddar ytterligare en T-shirt på vinst å förlust......Synes..!
Skita-just Micke....får väl komma iväg tidigt då å är väl framme kl 08.45 eller liknande...så då lär det väl vara en massa löpare kvar som ska ha sina startbevis typ...jag laddar ytterligare en T-shirt på vinst å förlust......Synes..!
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 20:01Heja Elin,
jag ska inte springa imorgon men du är värd all pepp du kan få.
(t+)(t+)
Kanelbullar och/eller avslagen cola.
(H:)
Heja Elin,
jag ska inte springa imorgon men du är värd all pepp du kan få.
(t+)(t+)
Kanelbullar och/eller avslagen cola.
(H:)
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 20:19Vill bara önska alla lycka till i morgon. Tänk på att vi nordbor faktiskt presterar bäst i 10 + grader när det gäller löpning.
Vill bara önska alla lycka till i morgon. Tänk på att vi nordbor faktiskt presterar bäst i 10 + grader när det gäller löpning.
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 20:26Det hittills kyligaste loppet gick 1987. Det var många som satte personbästan det året. http://www.stockholmmarathon.se/start/content.cfm?Dep_ID=5&Sec_ID=41&Rac_ID=219&Lan_ID=1
+7 C 1987 alltså. Med lite (o)tur kan det bli nytt köld- och vindrekord i mor
Det hittills kyligaste loppet gick 1987. Det var många som satte personbästan det året. http://www.stockholmmarathon.se/start/content.cfm?Dep_ID=5&Sec_ID=41&Rac_ID=219&Lan_ID=1
+7 C 1987 alltså. Med lite (o)tur kan det bli nytt köld- och vindrekord i mor
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 21:04varit ute vid 19 tiden med testklädsel på...
långarmad underställ, craft kortarmad top och långa tajts, handskar på...
ska kolla väderrapporten igen...
varit ute vid 19 tiden med testklädsel på...
långarmad underställ, craft kortarmad top och långa tajts, handskar på...
ska kolla väderrapporten igen...
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 05:44Fan, kikar ut genom fönstret och konstaterar att hösten kom tidigt i år.
Har bara nästan bestämt mig för min utstyrsel, 3/4 tights, en långärmad funktionströja och handskar. Men jag är långt från säker, funderar på en tunn vindjacka också. Är orolig att j
Fan, kikar ut genom fönstret och konstaterar att hösten kom tidigt i år.
Har bara nästan bestämt mig för min utstyrsel, 3/4 tights, en långärmad funktionströja och handskar. Men jag är långt från säker, funderar på en tunn vindjacka också. Är orolig att j
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 09:05+ 5,5 vid Vasaparken just nu ...
+ 5,5 vid Vasaparken just nu ...