Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 09:23Jag brukar tänka att det är lättare att ta av sig tröjan man har på sig och knyta runt midjan om man blir för varm än att ta på sig en tröja man inte har om man börjar frysa....
Jag tänkte ta på mig nästan knälånga löpartajts, vadskydd (blåa från Rehband
Jag brukar tänka att det är lättare att ta av sig tröjan man har på sig och knyta runt midjan om man blir för varm än att ta på sig en tröja man inte har om man börjar frysa....
Jag tänkte ta på mig nästan knälånga löpartajts, vadskydd (blåa från Rehband
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 09:38Ja det är som sagt lättare att ta av än på icke existerande kläder, så länge man springer håller man sig varm men om man måste börja gå och vara ute till maxtiden lär det bli kallt.
Det bästa är att ha sådana kläder som går att reglera vid hals och handl
Ja det är som sagt lättare att ta av än på icke existerande kläder, så länge man springer håller man sig varm men om man måste börja gå och vara ute till maxtiden lär det bli kallt.
Det bästa är att ha sådana kläder som går att reglera vid hals och handl
Quote from Jonny Persson on 2 June 2012, 09:41Lycka till ni som springer. För första gången sen 2002 är jag inte där varken som löpare eller publik utan parkerar mig framför teven med en kopp kaffe.
Lycka till ni som springer. För första gången sen 2002 är jag inte där varken som löpare eller publik utan parkerar mig framför teven med en kopp kaffe.
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 10:49Lycka till. Klä er vindtätt.
Lycka till. Klä er vindtätt.
Quote from Elias Engqvist on 2 June 2012, 11:47Sitter här med kaffe och 200g Marabou Helnöt framför TV:n...
Sitter här med kaffe och 200g Marabou Helnöt framför TV:n...
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 12:02Sitter vid TVn med en kopp kaffe.
Godspeed!
Sitter vid TVn med en kopp kaffe.
Godspeed!
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 12:29Kaffe och ricottakaka.
Lycka till!
Kaffe och ricottakaka.
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 12:294,3 grader vid st Eriksplan vid start!
4,3 grader vid st Eriksplan vid start!
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 13:05*brrr* Jag som var så besviken först men jag känner mig vid det här laget rätt tacksam över min förkylning... Det är så mysigt varmt under filten i soffan.
*brrr* Jag som var så besviken först men jag känner mig vid det här laget rätt tacksam över min förkylning... Det är så mysigt varmt under filten i soffan.
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 13:24Haha, bilderna från Västerbron ser ju helt fruktansvärda ut. Dags att dra på sig seglarstället och hasa sig däråt. Väskan laddad med Cola och Snickers. 🙂
Haha, bilderna från Västerbron ser ju helt fruktansvärda ut. Dags att dra på sig seglarstället och hasa sig däråt. Väskan laddad med Cola och Snickers. 🙂