Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 14:07Mitt kaffe börjar kallna här framför TVn...
Mitt kaffe börjar kallna här framför TVn...
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 15:50Jag blev tyvärr tvungen att cykla hem för att släppa in kall och frusen man som brutit men jag lämnade Cola och Snickers på bron, hoppas de kan komma någon till nytta. 🙂
Jag blev tyvärr tvungen att cykla hem för att släppa in kall och frusen man som brutit men jag lämnade Cola och Snickers på bron, hoppas de kan komma någon till nytta. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 16:00Det konstateras här i soffan att det nog kommer bli ett rejält bekymmer med nedkylda löpare. Organisationen har tydligen inte tänkt tanken på att folk skulle behöva värmas upp när de kommer i mål eller bryter. En fiffig sak hade ju varit att preppa med v
Det konstateras här i soffan att det nog kommer bli ett rejält bekymmer med nedkylda löpare. Organisationen har tydligen inte tänkt tanken på att folk skulle behöva värmas upp när de kommer i mål eller bryter. En fiffig sak hade ju varit att preppa med v
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 16:05Oj då ...
Oj då ...
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 17:18Det här var en mara att berätta för barnbarnen om:-)
Snacka om att frysa efter målgång. Jag skakade som ett asplöv hela vägen hem.
Det här var en mara att berätta för barnbarnen om:-)
Snacka om att frysa efter målgång. Jag skakade som ett asplöv hela vägen hem.
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 17:20Knappast hälsosamt alls.
Knappast hälsosamt alls.
Quote from Elias Engqvist on 2 June 2012, 17:25Jag brukar frysa efter en "normal" mara - var också förvånad att dom inte hade värmefiltar vi målet!
Jag brukar frysa efter en "normal" mara - var också förvånad att dom inte hade värmefiltar vi målet!
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 17:46Kunde inte se live sändningen eftersom jag jobbade. Väntar nu att jag ska kunna se det i efterhand på tv4play. Tog dom lång tid på sig att lägga ut sändningen i arkivet förra året?
Kunde inte se live sändningen eftersom jag jobbade. Väntar nu att jag ska kunna se det i efterhand på tv4play. Tog dom lång tid på sig att lägga ut sändningen i arkivet förra året?
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 17:58I Rom, som ju är en betydligt varmare stad än Stockholm, tvingade de på alla värmefiltar när man kom i mål.
Visserligen brukar det vara varmare här i juni men väderprognoserna har ju varit ganska tydliga de senaste dagarna så man kan tycka att någon i or
I Rom, som ju är en betydligt varmare stad än Stockholm, tvingade de på alla värmefiltar när man kom i mål.
Visserligen brukar det vara varmare här i juni men väderprognoserna har ju varit ganska tydliga de senaste dagarna så man kan tycka att någon i or
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 18:01I Lausanne fick vi stora plastfiltar och varm buljong. Mycket uppskattat och säkert inte dyrt. Vi var ju allihopa reklampelare efter målgång dessutom. (+12 grader, svag vind och uppehåll)
I Lausanne fick vi stora plastfiltar och varm buljong. Mycket uppskattat och säkert inte dyrt. Vi var ju allihopa reklampelare efter målgång dessutom. (+12 grader, svag vind och uppehåll)