Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 19:14"Kallt väder" är inte rätt ord. "Underkyld så in i helvete" passar bättre. Jag har iaf frusit som en gris och gärdet kommer jag ha mardrömmar om. Det här var det absolut värsta jag någonsin gjort. Och då syftar jag inte på distansen utan väderförhållanden
"Kallt väder" är inte rätt ord. "Underkyld så in i helvete" passar bättre. Jag har iaf frusit som en gris och gärdet kommer jag ha mardrömmar om. Det här var det absolut värsta jag någonsin gjort. Och då syftar jag inte på distansen utan väderförhållanden
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 19:37Det var någon som sade att det var varmare på julafton i vintras än idag.
Det var någon som sade att det var varmare på julafton i vintras än idag.
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 20:00Fun fact: energin från en jublande sex-årings high-five räcker till att driva en kraftigt nerkyld maraton-löpare ytterligare en halv kilometer. Tack alla små tankstationer som trotsade vädrets makter längs banan idag. (L) (t+)
Fun fact: energin från en jublande sex-årings high-five räcker till att driva en kraftigt nerkyld maraton-löpare ytterligare en halv kilometer. Tack alla små tankstationer som trotsade vädrets makter längs banan idag. (L) (t+)
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 20:30Grattis till alla er som kom i mål. NI har säkert klarat någon ny mental spärr med detta väder. Har själv kört Duathlon träingspass (cykel -löpning) men innan busvädret nådde Norrland idag. Nu rasar vädret här i Skellefteå.
Grattis till alla er som kom i mål. NI har säkert klarat någon ny mental spärr med detta väder. Har själv kört Duathlon träingspass (cykel -löpning) men innan busvädret nådde Norrland idag. Nu rasar vädret här i Skellefteå.
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 21:05ingen lek idag - var genomfrusen och kalla ben ( trots långa tunna tjast) erbjöd mig en hel ny upplevelse - kramper på insidan & baksidan lår - både ben!
Men jag kämpade in till mål, HELT NÖJD mend min 4tim 55min. Jag är tillbaka 2013 med förhoppning om b
ingen lek idag - var genomfrusen och kalla ben ( trots långa tunna tjast) erbjöd mig en hel ny upplevelse - kramper på insidan & baksidan lår - både ben!
Men jag kämpade in till mål, HELT NÖJD mend min 4tim 55min. Jag är tillbaka 2013 med förhoppning om b
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 21:16Nu vill inte jag vara den som är den, men att det skulle bli kallt var ju väntat. Att man dessutom blir källare ju tröttare man är vet ju också alla om, och det är på de premisserna man ställer upp. Visst, det hade inte varit svårt att bjussa på en varm d
Nu vill inte jag vara den som är den, men att det skulle bli kallt var ju väntat. Att man dessutom blir källare ju tröttare man är vet ju också alla om, och det är på de premisserna man ställer upp. Visst, det hade inte varit svårt att bjussa på en varm d
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 21:57Jag frös inte förrän jag skulle ta mig från stadion till IP. Då jäklar blev jag frusen, så jag skakade.
Så en filt hade ju inte varit fel.
Däremot var jag välklädd under loppet. Mössa, vantar, underställ och funktionströja på överkroppen. Nertill hade jag
Jag frös inte förrän jag skulle ta mig från stadion till IP. Då jäklar blev jag frusen, så jag skakade.
Så en filt hade ju inte varit fel.
Däremot var jag välklädd under loppet. Mössa, vantar, underställ och funktionströja på överkroppen. Nertill hade jag
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 22:55Vädret var ju ingen överraskning. Med keps, vantar, långärmad kompressionströja under en kortärmad funktionströja och vanliga korta löparbrallor var rätt för mig idag. Naturligtvis blev det lite kallt i motvinden på SMstrand och Gärdet men det blir ju som
Vädret var ju ingen överraskning. Med keps, vantar, långärmad kompressionströja under en kortärmad funktionströja och vanliga korta löparbrallor var rätt för mig idag. Naturligtvis blev det lite kallt i motvinden på SMstrand och Gärdet men det blir ju som
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 23:02Precis som Fredrik H hade jag hittat en bra klädsel för att klara av själva Maran, merinoull är en fantastisk uppfinning, men promenaden i trängseln från målgång tills dess man fått ut sin väska var fruktansvärd. Såg också en del äldre löpare som var rikt
Precis som Fredrik H hade jag hittat en bra klädsel för att klara av själva Maran, merinoull är en fantastisk uppfinning, men promenaden i trängseln från målgång tills dess man fått ut sin väska var fruktansvärd. Såg också en del äldre löpare som var rikt
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 23:09Lite fundersam. Det var ju inte någon överraskning med vädret, o som förutspått 4-5 grader innan start. Ändå massor med löpare i linne o shorts utan något under. Såg några med väldigt låga startnummer som knappt klarade att hålla sig på benen med ett par
Lite fundersam. Det var ju inte någon överraskning med vädret, o som förutspått 4-5 grader innan start. Ändå massor med löpare i linne o shorts utan något under. Såg några med väldigt låga startnummer som knappt klarade att hålla sig på benen med ett par