Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 00:45Körde själv med merinoull idag och det funkade alldeles utmärkt, tills dess att jag kom i mål och skulle ta mig från Stadion t ÖIP.
1) Förstår inte varför arrangörerna inte tagit fram plastskynken och delat ut vid målgången. Det hade gjort att många kunna
Körde själv med merinoull idag och det funkade alldeles utmärkt, tills dess att jag kom i mål och skulle ta mig från Stadion t ÖIP.
1) Förstår inte varför arrangörerna inte tagit fram plastskynken och delat ut vid målgången. Det hade gjort att många kunna
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 00:53ja det var en mara att minnas..tyckte förra året var i svalaste laget med +10 grader..men jag hade visst fel..tyckte promenaden från stadion och IP var värst...håller med om att filtar kanske inte hade varit dumt..Tog för kul skull tempen på mig då jag ko
ja det var en mara att minnas..tyckte förra året var i svalaste laget med +10 grader..men jag hade visst fel..tyckte promenaden från stadion och IP var värst...håller med om att filtar kanske inte hade varit dumt..Tog för kul skull tempen på mig då jag ko
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 02:08Sprang själv i shorts och tunn långärmad t-shirt och tyckte att det var helt perfekt. Var lite kyligt innan start och efter målgång, men under loppet var det riktigt skönt. Förstår inte riktigt vad folk klagar på? Det kunde ju vara 25 grader och sol och d
Sprang själv i shorts och tunn långärmad t-shirt och tyckte att det var helt perfekt. Var lite kyligt innan start och efter målgång, men under loppet var det riktigt skönt. Förstår inte riktigt vad folk klagar på? Det kunde ju vara 25 grader och sol och d
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 06:52Henrik, hade duvalt shorts om det varit samma väder i december? Nyfiken bara.
Henrik, hade duvalt shorts om det varit samma väder i december? Nyfiken bara.
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 07:24NI som sprang i underställ. Blev inte allt blött och därmed tungt?
NI som sprang i underställ. Blev inte allt blött och därmed tungt?
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 07:57Låter som varm dryck i mål hade varit en bra idé förutom filtar ...
Låter som varm dryck i mål hade varit en bra idé förutom filtar ...
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 08:00Jag talade med flera löpare under loppet om klädsel. Gemensamt var att många frös om armar, händer och ansikte/öron/näsa, däremot klagade ingen på benen även om de sprang i shorts. Själv sprang jag i 3/4-tights med bara vader utan problem.
Jag tränar oc
Jag talade med flera löpare under loppet om klädsel. Gemensamt var att många frös om armar, händer och ansikte/öron/näsa, däremot klagade ingen på benen även om de sprang i shorts. Själv sprang jag i 3/4-tights med bara vader utan problem.
Jag tränar oc
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 08:11Jag hade perfekta kläder för förhållanden.
Man måste väl både kunna träna och tävla i alla väder. Vädret kan man ju inte påverka bara till att acceptera, lära sig att hantera.
Jag sprang närmare 24 timmar under TEC med 1,5 dm nysnö. Det gick det också.
Ha
Jag hade perfekta kläder för förhållanden.
Man måste väl både kunna träna och tävla i alla väder. Vädret kan man ju inte påverka bara till att acceptera, lära sig att hantera.
Jag sprang närmare 24 timmar under TEC med 1,5 dm nysnö. Det gick det också.
Ha
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 08:12Jag försökte dricka kaffe efter målgång men jag skakade så att halva koppen hamnade på händerna & jackan.
Tror inte jag fryst så mycket tidigare, kanske i lumpen en gång vill jag minnas. Sen kunde jag gå med exakt 1/10-dels km/h p.g.a. att ljumskarna ste
Jag försökte dricka kaffe efter målgång men jag skakade så att halva koppen hamnade på händerna & jackan.
Tror inte jag fryst så mycket tidigare, kanske i lumpen en gång vill jag minnas. Sen kunde jag gå med exakt 1/10-dels km/h p.g.a. att ljumskarna ste
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 10:07Vintertights, långärmad funktionströja och vindjacka. Frös inte för fem öre. Det var inte blött eller tungt. Har du tränat långpass hela vintern har du koll på klädval. Det går inte att klä sig efter almanackan helt enkelt;-)
Vintertights, långärmad funktionströja och vindjacka. Frös inte för fem öre. Det var inte blött eller tungt. Har du tränat långpass hela vintern har du koll på klädval. Det går inte att klä sig efter almanackan helt enkelt;-)