Quote from Guest on 10 March 2009, 12:14Stockholms Stadshus håller på att ta fram förslag på en ombyggnad av Stockholms Stadion utan löparbanor. Några miljöpartister har därför startat en namninsamling för att rädda kvar friidrotten på Stadion.
Ställ upp nu alla Funbeatare som vill rädda kvar f
Stockholms Stadshus håller på att ta fram förslag på en ombyggnad av Stockholms Stadion utan löparbanor. Några miljöpartister har därför startat en namninsamling för att rädda kvar friidrotten på Stadion.
Ställ upp nu alla Funbeatare som vill rädda kvar f
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 12:24Jag skickade nyligen ett mail till DN-Galan: "Jag undrar var DN-Galan ska hållas om Stockholm Stadion ska byggas om till enbart fotbollsarena?"
Svaret var: "Det vet vi inte. Men vi utgår ifrån att banorna blir kvar. Ett alternativ som nämnts är Göteborg,
Jag skickade nyligen ett mail till DN-Galan: "Jag undrar var DN-Galan ska hållas om Stockholm Stadion ska byggas om till enbart fotbollsarena?"
Svaret var: "Det vet vi inte. Men vi utgår ifrån att banorna blir kvar. Ett alternativ som nämnts är Göteborg,
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 12:26Bara att döpa om den till GP-galan.
Bara att döpa om den till GP-galan.
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 13:43Jag vill kunna springa på stadions härliga löparbanor o gå på DN-galan även i fortsättningen så jag har skrivit på (trots att jag är djurgårdare o gillar att gå på fotboll på stadion oxå). Stadion är verkligen ett härliggt ställe som andas mycket idrottsk
Jag vill kunna springa på stadions härliga löparbanor o gå på DN-galan även i fortsättningen så jag har skrivit på (trots att jag är djurgårdare o gillar att gå på fotboll på stadion oxå). Stadion är verkligen ett härliggt ställe som andas mycket idrottsk
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 14:33För mig är friidrott på Stadion idrottskultur. I det perspektivt känns en större fotbollsarena mer som kommers än kultur.
För mig är friidrott på Stadion idrottskultur. I det perspektivt känns en större fotbollsarena mer som kommers än kultur.
Quote from ellen olsson on 10 March 2009, 17:13Vem bryr sig om fjollboll? 🙂
Vem bryr sig om fjollboll? 🙂
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 17:29Påskrivet!
Påskrivet!
Quote from Elias Engqvist on 10 March 2009, 21:11Exactamente!
Exactamente!
Quote from ellen olsson on 10 March 2009, 21:32Egentligen så spelar det ju inte mig någon roll men vad gör man inte för att motarbeta fjollbollen! 🙂
Egentligen så spelar det ju inte mig någon roll men vad gör man inte för att motarbeta fjollbollen! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 21:48Sveriges genom tiderna bästa fotbollslag har Stadion som hemmaplan men oxså som ni säger så har ju tjejerna i samma klubb sin hemmaplan där....hehe. Visst ska Stadion vara en friidrottsarena...å en underbart klassisk sådan....Vem vann första olympiska gul
Sveriges genom tiderna bästa fotbollslag har Stadion som hemmaplan men oxså som ni säger så har ju tjejerna i samma klubb sin hemmaplan där....hehe. Visst ska Stadion vara en friidrottsarena...å en underbart klassisk sådan....Vem vann första olympiska gul