Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 18:51påskrivet.
några hemma höll med o skrev på de också.
påskrivet.
några hemma höll med o skrev på de också.
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 19:03Jag skriver gärna på för att behålla löparbanorna och friidrotten på Stadion, inte minst av rent kulturhistoriska skäl. Men jag blev lite skeptisk till själva namninsamligen, och förstod inte vad det är jag egentligen skriver under på. Hade förväntat mig
Jag skriver gärna på för att behålla löparbanorna och friidrotten på Stadion, inte minst av rent kulturhistoriska skäl. Men jag blev lite skeptisk till själva namninsamligen, och förstod inte vad det är jag egentligen skriver under på. Hade förväntat mig
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 19:28Jag är ingen miljöpartist, men jag tycker att denna protestlista är bra och
för mig är det inte en partipolitisk fråga överhuvudtaget.Detta är ju ordagrant vad man skriver under:
Den moderatledda majoriteten i Stockholms Stadshus håller på att ta fram
Jag är ingen miljöpartist, men jag tycker att denna protestlista är bra och
för mig är det inte en partipolitisk fråga överhuvudtaget.
Detta är ju ordagrant vad man skriver under:
Den moderatledda majoriteten i Stockholms Stadshus håller på att ta fram
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 19:33Ja, men varför då det partipolitiska snacket? Det vill jag inte skriva under på. Inte heller vill jag skriva under några påståenden om varför man vill göra en viss sak, för jag orkar inte göra den research som krävs för att jag skall vara säker på att jag
Ja, men varför då det partipolitiska snacket? Det vill jag inte skriva under på. Inte heller vill jag skriva under några påståenden om varför man vill göra en viss sak, för jag orkar inte göra den research som krävs för att jag skall vara säker på att jag
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 20:25Det året då vi gick i mål på Lidingövägen var det sämsta året i Stockholm Marathons historia...tabbe knekt. Visst älskar jag DIF med hela mitt hjärta...men dom funkar ju bra med löparbanorna kvar oxså....å e de derbydags så åker vi till det där "landsorts
Det året då vi gick i mål på Lidingövägen var det sämsta året i Stockholm Marathons historia...tabbe knekt. Visst älskar jag DIF med hela mitt hjärta...men dom funkar ju bra med löparbanorna kvar oxså....å e de derbydags så åker vi till det där "landsorts
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 20:30flytten till hovet från globen har att göra med att supportrarna KRÄVT det
i viss mån har det att göra med ekonomi då globen är en urusel idrottsarena och det är svårt att få dit den mängd fans det behövs för att få det att gå plussen att påstå att klu
flytten till hovet från globen har att göra med att supportrarna KRÄVT det
i viss mån har det att göra med ekonomi då globen är en urusel idrottsarena och det är svårt att få dit den mängd fans det behövs för att få det att gå plus
sen att påstå att klu
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 20:35Ja, det är många miffo inne på matcherna också och även där fodras det polisinsatser. Det handlar alltid om några få som förstör för andra. Det borde helyllefansen kunna lösa.
Ja, det är många miffo inne på matcherna också och även där fodras det polisinsatser. Det handlar alltid om några få som förstör för andra. Det borde helyllefansen kunna lösa.
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 20:37Håller med dig Ingemar....Å visst lät det lite kul det där med att "moderaterna rånar en bank".....men kanske ändå inte. !!??Vilka är det som har fått ut något av alla dessa bankförluster och bankhaverier????????....är det arbetaren nere på golvet????? Ja
Håller med dig Ingemar....Å visst lät det lite kul det där med att "moderaterna rånar en bank".....men kanske ändå inte. !!??Vilka är det som har fått ut något av alla dessa bankförluster och bankhaverier????????....är det arbetaren nere på golvet????? Ja
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 21:05inne på matcherna
nja
huliganerna sköter sig faktiskt överlag mkt bra inne på matcherna på hemmaplan(då de vet att det drabbar klubben ekonomiskt)
och det är där klubbarna har ett ansvar (och inte på stan)
polisen gör endast något inne på arenan om arrang
inne på matcherna
nja
huliganerna sköter sig faktiskt överlag mkt bra inne på matcherna på hemmaplan(då de vet att det drabbar klubben ekonomiskt)
och det är där klubbarna har ett ansvar (och inte på stan)
polisen gör endast något inne på arenan om arrang
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 21:22Jag har sett publik inne på matcher och polis som ska reda ut det.
Vanligtvis finns fans från mer än ett lag på matcherna.Fortfarande borde helyllefansen lösa det enkelt eftersom det alltid är bara "några rötägg". 10 000 mot några få borde vara snabbt a
Jag har sett publik inne på matcher och polis som ska reda ut det.
Vanligtvis finns fans från mer än ett lag på matcherna.
Fortfarande borde helyllefansen lösa det enkelt eftersom det alltid är bara "några rötägg". 10 000 mot några få borde vara snabbt a