Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStockholms stadion
You need to log in to create posts and topics.

Mycket tänkbara ord av både Ingemar å David....tja men vet väl inte vad man ska säga egentligen....men eftersom tråden tydligen i ett första stadie handlade om löprbanornas vara eller inte vara så får jag väl avsluta med: Kasta ut kräken....och behåll str

Det här är egentligen en korkad diskussion. För det första så är Stockholms Stadion K-märkt så man ger sig inte på själva byggnaden så lätt. Löparbanorna och inredningen i övrigt har förändrats otaliga gången de senaste 90 åren så man kan inte hävda att d

Är det fullt på matcherna i Allsvenskan eller är det Ödeträsk som överallt annars på de Allsvenska matcherna?

några rötägg?
100-200 påtända empatistörda psykopater
ganska många för en pappa med sina två döttrar att ge sig på

jag har nog aldrig sett djurgårdens huliganer göra ngt nämnvärt på stockholms stadion

diskussionen kring stadion i övrigt kan jag bara hål

Det kännst tungt för en Djurgårdshatare som mig att behöva erkänna att deras hemmamatcher drar mer folk än Stockholm Stadions nuvarande kapacitet. Därav ombyggnadsplanerna.

Det är ganska sällan det finns 14417 åskådare på fotbollsmatcher i Allsvenskan.

Djurgårdens hemmasnitt ligger väl runt 10-12tusen
dock lägre senaste säsongen

Jag undrar om det inte är dags för Stockholm att bygga en rejäl arena för friidrott....med typ plats för 85 000 åsådare eller så..!? Många av världens länder har det och satsar på det i sina interna budgetar....EM,VM och kanske OS....who knows...!?..Hulli

Annars kan man ju alltid gå på bajen

http://stockholm.city.se/sport/2008/04/14/Har_ar_Bajens_nya_arena/

Äntligen! (t+)