Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 21:30Mycket tänkbara ord av både Ingemar å David....tja men vet väl inte vad man ska säga egentligen....men eftersom tråden tydligen i ett första stadie handlade om löprbanornas vara eller inte vara så får jag väl avsluta med: Kasta ut kräken....och behåll str
Mycket tänkbara ord av både Ingemar å David....tja men vet väl inte vad man ska säga egentligen....men eftersom tråden tydligen i ett första stadie handlade om löprbanornas vara eller inte vara så får jag väl avsluta med: Kasta ut kräken....och behåll str
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 22:04Det här är egentligen en korkad diskussion. För det första så är Stockholms Stadion K-märkt så man ger sig inte på själva byggnaden så lätt. Löparbanorna och inredningen i övrigt har förändrats otaliga gången de senaste 90 åren så man kan inte hävda att d
Det här är egentligen en korkad diskussion. För det första så är Stockholms Stadion K-märkt så man ger sig inte på själva byggnaden så lätt. Löparbanorna och inredningen i övrigt har förändrats otaliga gången de senaste 90 åren så man kan inte hävda att d
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 22:10Är det fullt på matcherna i Allsvenskan eller är det Ödeträsk som överallt annars på de Allsvenska matcherna?
Är det fullt på matcherna i Allsvenskan eller är det Ödeträsk som överallt annars på de Allsvenska matcherna?
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 22:12några rötägg?
100-200 påtända empatistörda psykopater
ganska många för en pappa med sina två döttrar att ge sig påjag har nog aldrig sett djurgårdens huliganer göra ngt nämnvärt på stockholms stadion
diskussionen kring stadion i övrigt kan jag bara hål
några rötägg?
100-200 påtända empatistörda psykopater
ganska många för en pappa med sina två döttrar att ge sig på
jag har nog aldrig sett djurgårdens huliganer göra ngt nämnvärt på stockholms stadion
diskussionen kring stadion i övrigt kan jag bara hål
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 22:13Det kännst tungt för en Djurgårdshatare som mig att behöva erkänna att deras hemmamatcher drar mer folk än Stockholm Stadions nuvarande kapacitet. Därav ombyggnadsplanerna.
Det kännst tungt för en Djurgårdshatare som mig att behöva erkänna att deras hemmamatcher drar mer folk än Stockholm Stadions nuvarande kapacitet. Därav ombyggnadsplanerna.
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 22:23Det är ganska sällan det finns 14417 åskådare på fotbollsmatcher i Allsvenskan.
Det är ganska sällan det finns 14417 åskådare på fotbollsmatcher i Allsvenskan.
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 22:50Djurgårdens hemmasnitt ligger väl runt 10-12tusen
dock lägre senaste säsongen
Djurgårdens hemmasnitt ligger väl runt 10-12tusen
dock lägre senaste säsongen
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 22:51Jag undrar om det inte är dags för Stockholm att bygga en rejäl arena för friidrott....med typ plats för 85 000 åsådare eller så..!? Många av världens länder har det och satsar på det i sina interna budgetar....EM,VM och kanske OS....who knows...!?..Hulli
Jag undrar om det inte är dags för Stockholm att bygga en rejäl arena för friidrott....med typ plats för 85 000 åsådare eller så..!? Många av världens länder har det och satsar på det i sina interna budgetar....EM,VM och kanske OS....who knows...!?..Hulli
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 23:40Annars kan man ju alltid gå på bajen
http://stockholm.city.se/sport/2008/04/14/Har_ar_Bajens_nya_arena/
Annars kan man ju alltid gå på bajen
http://stockholm.city.se/sport/2008/04/14/Har_ar_Bajens_nya_arena/
Quote from Lena O on 13 March 2009, 00:45Äntligen! (t+)
Äntligen! (t+)