Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 07:07@Kjell
Lyft näsan från myllan och fundera om det finns en arena i ÖVRIGA Sverige som skulle kunna arrangera stora friidrottstävlingar, t.ex. EM eller VM?
Har svårt att förstå sambandet mellan dissution om löparbanor och hulliganer?
@Kjell
Lyft näsan från myllan och fundera om det finns en arena i ÖVRIGA Sverige som skulle kunna arrangera stora friidrottstävlingar, t.ex. EM eller VM?
Har svårt att förstå sambandet mellan dissution om löparbanor och hulliganer?
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 18:55Ja nu har jag lyft näsan från myllan...men naturligtvis under protest..!!? nu vankas det ju uppdrivning av div fägring senare i år....Lökar hit å lökar dit..
Om det ska kunna finnas någon arena i ÖVRIGA Sverige....de fattar jag faktiskt inte vad du menar
Ja nu har jag lyft näsan från myllan...men naturligtvis under protest..!!? nu vankas det ju uppdrivning av div fägring senare i år....Lökar hit å lökar dit..
Om det ska kunna finnas någon arena i ÖVRIGA Sverige....de fattar jag faktiskt inte vad du menar
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 21:23Jag hoppas att det tar några år innan de bygger den nya arenan vid Johanneshov för just nu jobbar jag här: http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_32/26580000-26589999/640x480/26589099.jpg?0
- Alltså fri utsikt över Söderstadion!
Jag hoppas att det tar några år innan de bygger den nya arenan vid Johanneshov för just nu jobbar jag här: http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_32/26580000-26589999/640x480/26589099.jpg?0
- Alltså fri utsikt över Söderstadion!
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 21:33Hehe Micke...glömmer inte ett derby mellan DIf och landsortsgänget på Råsunda då dom höll som bäst på att bygga den nya norra läktaren....det satt ca 20 arbetsklädda kisar där och kollade fotbollen å jag såg då inte att dom gjorde ett endaste spadtag...hu
Hehe Micke...glömmer inte ett derby mellan DIf och landsortsgänget på Råsunda då dom höll som bäst på att bygga den nya norra läktaren....det satt ca 20 arbetsklädda kisar där och kollade fotbollen å jag såg då inte att dom gjorde ett endaste spadtag...hu
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 16:14Självklart skall löparbanorna vara kvar. Varför skall man förstöra vår huvudstads enda friidrottsarena för ett fotbollslag på dekis som inte behöver mer publikkapacitet? Enligt officiell statistik så hade DIF ett hemmasnitt på 10168 föregående säsong, vil
Självklart skall löparbanorna vara kvar. Varför skall man förstöra vår huvudstads enda friidrottsarena för ett fotbollslag på dekis som inte behöver mer publikkapacitet? Enligt officiell statistik så hade DIF ett hemmasnitt på 10168 föregående säsong, vil
Quote from Funbeat user on 18 March 2009, 02:50Backlöparen, det är inte två friidrottsevenemang om året på Stadion, utan snarare ett tiotal. Det skulle vara fler om Stadion erbjöd bättre service. I fjol tog man tex bort sargen efter DN Galan med motiveringen att det inte skulle vara ngr fler friidrott
Backlöparen, det är inte två friidrottsevenemang om året på Stadion, utan snarare ett tiotal. Det skulle vara fler om Stadion erbjöd bättre service. I fjol tog man tex bort sargen efter DN Galan med motiveringen att det inte skulle vara ngr fler friidrott