Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStockholms tuffaste milspår
You need to log in to create posts and topics.

Tibor!
Löpning väger lätt, håller fullständigt med dig!
Vi tar det en helg när det passar! En vecka extra eller två med rehab för mig kan ju aldrig vara fel!
Kram,
Jenny

Jupp, vi skjuter på det!

Väntar vi för länge får vi ta på oss längdlaggen istället för löpardojorna. Inte mig emot iofs 🙂

Sisådär, nu finns en tråd om täbylöpningen...
...så slipper vi förpesta denna tråd... 😉

http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1272334

Jag håller på att beta av lite "All-In" runt Stockholm. Det är rätt varierande spår, men väldigt fina upplevelser, speciellt när man kommer till ställen där man inte varit förut.

Jag har 3 st All-In kvar enligt planen och en avslutande All-In första helg

Totteman,
Ser fram emot en recension efteråt!
Kram,
Jenny

Tror att det blir skrivet på ett prestigelöst sätt. Jag gör detta för att det är roligt.

Om det blir så att "jag måste" så struntar jag i det. Det är också anledningen till att jag helst springer ensam, för att inte ha några yttre krav på mig.

Trevlig h

Kul att "min" tråd fortfarande lever!
Totte, jag hoppas att det är milen vid össeby ip i brottby som står på schemat imorgon 🙂
Det är ett bra tag sen jag startade den här tråden och jag har fortfarande inte hittat ett tuffare milspår. Stigningen som påb

Totteman,
Håller med dig, måsten är inte kul alls!
En liten recension på ett prestigelöst sätt, vilket spår du upplevde som Stockholms tuffaste och varför?
Jag har inte sprungit samtliga spår som nämnts tidigare, men några av dem. Personligen tycker jag

Jag bloggade om söndagens långpass. 51.5 km. Läs det gärna.

Ja, tuffaste spåret då? Jag har ju inte sprungit alla, men de med många höjdmeter är ju jobbiga.

Hmm, jag är nog inte rätt person att uttala mig om detta i nuläget. Har ett par All-In kvar att

Är det någon som sprungit milspåret i tveta utanför Södertälje?
Om inte kan jag tippsa om det!