Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStockholms tuffaste milspår
You need to log in to create posts and topics.

Äventyrsstigen runt sjön Getaren i Lida friluftsområde är rätt så tuff. Den är kanske mer att betrakta som vandringsspår än som löpslinga?

Brottbymilen är i kapacitet med Ursvik xtreme. Men tuffaste är ändå dammstakärrsrundan på bogesund. Inför höjdskillnaderna utan för den tekniska löpningen bland rötter och sten varvat med annat som hindrar högtoppfart. Kul med utmaningen ser fram emot top

David - Synd att Brottby ligger så himla långt norrut, men får göra någon utflykt en helg och springa lite då 🙂

Lite info om Ursvik 15km finns här: http://hem.bredband.net/b138552/ursvik/

Någon gammal superlöpare - Gärderud? testlöpte alla terrängspår i Stockholm och betygsatte dom. Det här var kanske 10 - 15 år sen. Mycket intressant läsning, ska se om jag kan hitta testet

Ja lika recentioner som honom kommer jag la inte kunna ge haha men jag kommer kämpa mitt yttersta för att ge rättvisa och bra, utförliga recentioner. Om någon vill följa me på en eller flera turer så är det bara att säga till =)

Brottby ligger på rätt sida om sthlm! 🙂 Är brottbybanans 10 km uppmärkt med markeringar så man lätt hittar?

Rolle P om du fixar milen i Gömmaren under 40 blir du min idol:-)

Ser den som betydligt tyngre än Ursviks nu när det är blött i skogen oxå.

Marcus, den är uppmärkt med gröna markeringar. Små gröna kvadrater ställda på högkant sitter på träd och stolpar 😀

Jag tycker nog gömmar 10 är en av de "längsta" i stockhomsområdet. Man springer irriterande långsamt där, hur mycket man än tar i... Lättare att springa fort på ursviks 10:an o hellas

Det mest rättvisa är väl att snällt åka runt till alla milspår och ma