Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 21:07brottby är fin! ursviks 15k är värre!
brottby är fin! ursviks 15k är värre!
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 21:40haha kalle, precis min tanke 🙂 Eller iaf testa värsta, men ju fler desto bättre!
haha kalle, precis min tanke 🙂 Eller iaf testa värsta, men ju fler desto bättre!
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 22:06Ursviks "tia" är inte 10 km utan knappt 9,8 km.
Ursviks "tia" är inte 10 km utan knappt 9,8 km.
Quote from Elias Engqvist on 18 April 2011, 22:14Sven: Vilken version då? Den ändras ju från gång till gång!
Sven: Vilken version då? Den ändras ju från gång till gång!
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 22:43Daniel: Kan du berätta mer om bansträckningen? Jag brukar köra backträning i Hammarbybacken ibland och skulle gärna vilja ha lite inspiration 🙂
Daniel: Kan du berätta mer om bansträckningen? Jag brukar köra backträning i Hammarbybacken ibland och skulle gärna vilja ha lite inspiration 🙂
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 22:58Den nuvarande. Men milen ändras inte alls "hela tiden". Den har ändrats en gång de senaste 25 åren (vilket är så länge jag känner till), nyligt iofs.
Den nuvarande. Men milen ändras inte alls "hela tiden". Den har ändrats en gång de senaste 25 åren (vilket är så länge jag känner till), nyligt iofs.
Quote from Elias Engqvist on 19 April 2011, 08:47Javisstja, tänkte på 15km - sorry 🙂
Javisstja, tänkte på 15km - sorry 🙂
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 09:57Ja, den har ju tyvärr ändrats nästan varje år de senaste 5-7 åren eller så.
Ja, den har ju tyvärr ändrats nästan varje år de senaste 5-7 åren eller så.
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 10:06"Gömmaren 10", var har den start/mål någonstans?
/Gojan
"Gömmaren 10", var har den start/mål någonstans?
/Gojan
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 22:17Vi några fotbollsplaner och och lite skyltar. Vet inte så noga, jag kliver alltid på vid "brandgatan" som går genom gömmarskogen (spåret korsar den två gånger)
Man vet att man har kommit i mål när man kommer tillbaka till där man började 😉
Vi några fotbollsplaner och och lite skyltar. Vet inte så noga, jag kliver alltid på vid "brandgatan" som går genom gömmarskogen (spåret korsar den två gånger)
Man vet att man har kommit i mål när man kommer tillbaka till där man började 😉