Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 19:53Första paset med racern! Helt ny upplevelse låg på samma fart som med hybriden men mycket lägrei puls! detta bådar gott för framtiden.
Första paset med racern! Helt ny upplevelse låg på samma fart som med hybriden men mycket lägrei puls! detta bådar gott för framtiden.
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 19:59men hallå, så kan man ju inte göra. Samma puls och högre hastighet är ju mycket roligare!!! 🙂
men hallå, så kan man ju inte göra. Samma puls och högre hastighet är ju mycket roligare!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 20:07Vaddå kan inte det är bara så ja tog i väldigt lite denna gång fungerar för mig. Roligt ja!!!!
Vaddå kan inte det är bara så ja tog i väldigt lite denna gång fungerar för mig. Roligt ja!!!!
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 12:48nu var jag ute medBianchin för första gången 4 mil o snittade 30.5 km/h.
Jag är rätt nöjd med tanken på det usla vädret o sittinställning som måste justeras något... det är en förbättring med 4 km/h jämfört med hybriden o det finns mer att hämta..
nu var jag ute medBianchin för första gången 4 mil o snittade 30.5 km/h.
Jag är rätt nöjd med tanken på det usla vädret o sittinställning som måste justeras något... det är en förbättring med 4 km/h jämfört med hybriden o det finns mer att hämta..
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 13:01Lyxigt att kunna köpa sig bättre hastighet. Jag cyklar lika sakta oavsett cykel (mtb eller racer) och oavsett distans (åtminstone upp till 300 km). Det går alltid i typ 30 km/h.
Lyxigt att kunna köpa sig bättre hastighet. Jag cyklar lika sakta oavsett cykel (mtb eller racer) och oavsett distans (åtminstone upp till 300 km). Det går alltid i typ 30 km/h.
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 11:36+1
+1
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 08:31...Och när vi har köpt oss ner i vikt tillräckligt så är det dags att börja fila på de aerodynamiska bitarna. Där finns en del att hämta också.
...Och när vi har köpt oss ner i vikt tillräckligt så är det dags att börja fila på de aerodynamiska bitarna. Där finns en del att hämta också.
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 11:37Håller med!!!
Men man filade mer med tyngre cykeln!!!... men men!!
Håller med!!!
Men man filade mer med tyngre cykeln!!!... men men!!
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 12:41Definitivt! Framförallt filar du mkt när du går från en cykel på 14-15 kg till en som väger 6-8 kg. Därefter tror jag att aerodynamiken gör betydligt mer än vikten. T.ex. är ju en tempocykel tyngre än en linjecykel och ändå snabbare (åtminstone vid otekni
Definitivt! Framförallt filar du mkt när du går från en cykel på 14-15 kg till en som väger 6-8 kg. Därefter tror jag att aerodynamiken gör betydligt mer än vikten. T.ex. är ju en tempocykel tyngre än en linjecykel och ändå snabbare (åtminstone vid otekni
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 12:43Krångligt att köra med tempocykel på linjelopp.
Klarar inte ens att starta med den.
Krångligt att köra med tempocykel på linjelopp.
Klarar inte ens att starta med den.