Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStreak Running
You need to log in to create posts and topics.

Alltså, jag är förkyld och har dötråkigt och är uttråkad för jag inte får springa, istället surfar jag runt på internet och hittar allsköns roliga löpargrejer.

Har blivit otroligt inspirerad av idén om "Streak Running", dvs. att man springer en runda var

Lite besviken efter att först ha läst rubriken och SEN insåg att det här innebar löpning med kläder på. Har man växt upp på 70-talet när streaking var inne så...

Ni får springa er kilometer nakna om ni vill! 😉

Jag studsade också först när jag hörde namnet - men all reklam är bra reklam, eller hur säger man.

Haha, va knäppt. Rädd bara att det skulle locka fram nån onödig manisk sida...

Joooo Askan - häng med! Vad är väl en kilometer? 😉

Inspiration (eller avskräckande): http://www.runnersworld.com/article/0,7120,s6-243-297--9700-1-1-2,00.html

Njaäääe, jag som jobbat med att träningen inte får bli ett tvång... I måndags hade jag feber, ont i halsen och öronen, känns inte sunt om jag skulle stuckit ut och sprungit då.

Men helt klart en cool gubbe som sprungit varje dag i över 40 år och snart s

Känner mig lite lockad.. Hur länge ska den här utmaningen pågå?

Jag spetsar alltid öronen när det är "tosserier" på gång. 😀

MEN, vad är exakta villkoren för att det ska reggas som löpning?

1. Ska man byta om varje dag och springa 1 km?
2. Ska det vara 1 km i sträck eller gills det om man styckar upp det och transp

Anna: vi håller på så länge vi klarar det! 🙂 Men jag har lagt upp det så att vi kör en månad i taget för att få lite "vi klarade det"-känsla.

Fia-Lotta: jag har funderat en del på det där, och tyckte att det är enklast att köra ungefär samma regler som

För mig skulle inte själva löpningen vara det som gjorde att jag inte skulle kunna lova att springa en runda varje dag. Men det där att ha rena kläder, byta om, ladda pulsklockan och duscha efter är så mycket svårare att få ihop.