Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 09:27Benhinnorna sitter väl inte på vaderna? (#)
Benhinnorna sitter väl inte på vaderna? (#)
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 09:35Jag har (haft) en stressfraktur i ett mellanfotsben.
Jag måste undervika mjukt/kuperat underlag under rehab-tiden och bör hålla mig till plan asfalt.
Det finns skillnader även i helvetet.
Jag har (haft) en stressfraktur i ett mellanfotsben.
Jag måste undervika mjukt/kuperat underlag under rehab-tiden och bör hålla mig till plan asfalt.
Det finns skillnader även i helvetet.
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 14:51@ Conny: tack för svaret, da kan jag som funbeat utbildad doktor utesluta Stressfraktur!
@ Conny: tack för svaret, da kan jag som funbeat utbildad doktor utesluta Stressfraktur!
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 19:21Det beror nog mycket på hur man är byggd och vad man tränar. Jag som gammal längdhoppare hade en stressfraktur i mellanfotsbenet 03-04. Vår träning är ordentligt belastande med alla hopp på hårt underlag. Inom friidrotten är stressfrakturer tyvärr vanligt
Det beror nog mycket på hur man är byggd och vad man tränar. Jag som gammal längdhoppare hade en stressfraktur i mellanfotsbenet 03-04. Vår träning är ordentligt belastande med alla hopp på hårt underlag. Inom friidrotten är stressfrakturer tyvärr vanligt