Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 09:36Du menar väl att DU bara sprang 1min fel? 😉
Du menar väl att DU bara sprang 1min fel? 😉
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 09:40Jag tror jag går på studenternas i alla fall. Alla de andra verkar ju vilja ha in mig under 3.20 på marathon och det låter ju skitjobbigt i mina öron ;).
Jag tror jag går på studenternas i alla fall. Alla de andra verkar ju vilja ha in mig under 3.20 på marathon och det låter ju skitjobbigt i mina öron ;).
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 10:09För min del spretar det en del, övre raden är enligt studenternas omvandlingstabell och den undre de verkliga resultaten.
10km 21,1km L30km 42,2km
44:15 1:38 2:42 3:48
44:xx 1:44 2:41 4:16Största anledningen till spretet är n
För min del spretar det en del, övre raden är enligt studenternas omvandlingstabell och den undre de verkliga resultaten.
10km 21,1km L30km 42,2km
44:15 1:38 2:42 3:48
44:xx 1:44 2:41 4:16
Största anledningen till spretet är n
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 10:17"Du menar väl att DU bara sprang 1min fel?"
exakt, tur jag inte tittade på denna räknare tidigare för då hade jag nog sänkt tempot så att jag hade kommit in 1 minut senare i mål 🙂
"Du menar väl att DU bara sprang 1min fel?"
exakt, tur jag inte tittade på denna räknare tidigare för då hade jag nog sänkt tempot så att jag hade kommit in 1 minut senare i mål 🙂
Quote from Jonny Persson on 24 January 2011, 10:35Jag roade mig med att för första gången på några år peta in tiden i McMillans räknare och jag springer maran och halvmaran för fort. Men så har jag på senare år bara sprungit dessa distanser som träning utan toppning.
Jag roade mig med att för första gången på några år peta in tiden i McMillans räknare och jag springer maran och halvmaran för fort. Men så har jag på senare år bara sprungit dessa distanser som träning utan toppning.
Quote from Susan Hartley on 24 January 2011, 12:33Studenternas stämmer inte alls på mig, McMillan diffar lite.
Jack Daniels VDOT-tabell var däremot rätt träffsäker under hösten. Jag sprang Bellmanstafetten (5 km) i augusti på 22:15. Ekvivalent med den tiden är 46:09 på milen och 1:42:17 på halvmaran en
Studenternas stämmer inte alls på mig, McMillan diffar lite.
Jack Daniels VDOT-tabell var däremot rätt träffsäker under hösten. Jag sprang Bellmanstafetten (5 km) i augusti på 22:15. Ekvivalent med den tiden är 46:09 på milen och 1:42:17 på halvmaran en
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 12:53Ehh, ditt resonemang Mackan verkar lite tokigt. Man kan väl inte springa "för fort" på någon distans, isåfall är man ju snarare för långsam på någon annan. Inse att du är för kass på 10km helt enkelt!! 😉
Annars kan jag ju mata in mitt marapers och komma
Ehh, ditt resonemang Mackan verkar lite tokigt. Man kan väl inte springa "för fort" på någon distans, isåfall är man ju snarare för långsam på någon annan. Inse att du är för kass på 10km helt enkelt!! 😉
Annars kan jag ju mata in mitt marapers och komma
Quote from Jonny Persson on 24 January 2011, 13:07Ja visst är det ett elände när man springer för fort Markus!
Ja visst är det ett elände när man springer för fort Markus!
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 13:16Sätter jag in min omräknade tid från 5km så skulle jag hamna på 10-bästa listan i M55 på marathon! Jäkla McMillan 🙂
Edit: Fast jag var snabbare än den tid som Studenternas tabell indikerade. He he, Leif_A har fått en uthållighetsprofil som heter duga.
Sätter jag in min omräknade tid från 5km så skulle jag hamna på 10-bästa listan i M55 på marathon! Jäkla McMillan 🙂
Edit: Fast jag var snabbare än den tid som Studenternas tabell indikerade. He he, Leif_A har fått en uthållighetsprofil som heter duga.
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 13:22För att vara mer politiskt korrekta, tycker jag vi ska byta ut "dålig uthållighetsprofil" mot "bra snabbhetsprofil"!
För att vara mer politiskt korrekta, tycker jag vi ska byta ut "dålig uthållighetsprofil" mot "bra snabbhetsprofil"!