Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 20:14Jag tackar för en massa bra tips! Jag stukade foten igår och såg ett tag hela min nyvunna träningsglädje försvinna. Gårdagskvällen tillbringade jag med vila, is, tryck och högläge och idag känns det mycket bättre; både i foten och rent psykiskt. Haltar rä
Jag tackar för en massa bra tips! Jag stukade foten igår och såg ett tag hela min nyvunna träningsglädje försvinna. Gårdagskvällen tillbringade jag med vila, is, tryck och högläge och idag känns det mycket bättre; både i foten och rent psykiskt. Haltar rä
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 16:57jag bollar in en extrafråga..
min sambo stukade foten i slutet av augusti i samband med en fotbollsmatch (korpen?). I samråd med en kompis som är sjuksköterska (och även var med i matchen, ska väl tilläggas, så kanske inte helt objektiv i det läget då d
jag bollar in en extrafråga..
min sambo stukade foten i slutet av augusti i samband med en fotbollsmatch (korpen?). I samråd med en kompis som är sjuksköterska (och även var med i matchen, ska väl tilläggas, så kanske inte helt objektiv i det läget då d
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 19:23Amputation, så han lär sig en läxa.
Amputation, så han lär sig en läxa.
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 17:14Intressant att läsa att andra också hört detta knakande (KNOCK) vid en stukning. Jag sprang Tjurruset i Stockholm i lördags och efter 3,5 km ca så stukade jag foten ordentligt. Trodde naturligtvis att jag brutit benet när jag hörde "knaket". Jösses!
Inga
Intressant att läsa att andra också hört detta knakande (KNOCK) vid en stukning. Jag sprang Tjurruset i Stockholm i lördags och efter 3,5 km ca så stukade jag foten ordentligt. Trodde naturligtvis att jag brutit benet när jag hörde "knaket". Jösses!
Inga
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 11:40Annica, Trist med stukningen och tråkigt att du inte kan vara med på KUL-helgen.
Krya på dig.
Annica, Trist med stukningen och tråkigt att du inte kan vara med på KUL-helgen.
Krya på dig.