Quote from Catharina Brattlin on 21 June 2011, 14:57Annica, känns det bra är det säkert jättebra. 🙂
Sen, om det beror på en viss metod, eller för att man hade en bra dag, det var bra temperatur/väder under passet/loppet och man hade sovit och ätit som man skulle, låter jag vara osagt.
Nästa novembermar
Annica, känns det bra är det säkert jättebra. 🙂
Sen, om det beror på en viss metod, eller för att man hade en bra dag, det var bra temperatur/väder under passet/loppet och man hade sovit och ätit som man skulle, låter jag vara osagt.
Nästa novembermar
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 15:05Åt var och efter sin fason, jag är nöjd med de jämförelser jag gör här hemma (efteranalysera data är inte det Funbeat är bäst på) och ser en mycket tydlig trend.
Men slutbeviset är ju hur man presterar på tävling, anser jag åtminstone, och jag är väldig
Åt var och efter sin fason, jag är nöjd med de jämförelser jag gör här hemma (efteranalysera data är inte det Funbeat är bäst på) och ser en mycket tydlig trend.
Men slutbeviset är ju hur man presterar på tävling, anser jag åtminstone, och jag är väldig
Quote from Catharina Brattlin on 21 June 2011, 15:16Så sant som det var sagt. 🙂
Fast, i ärlighetens namn så gillar jag mina "mellanmjölkspass" som jag gör tidiga morgnar nu på sommaren. Strax över 6-tempo i 7-8 km ger säkert inte ett smack, men ååå så skönt att möta dagen på det sättet. Sinnet måste ock
Så sant som det var sagt. 🙂
Fast, i ärlighetens namn så gillar jag mina "mellanmjölkspass" som jag gör tidiga morgnar nu på sommaren. Strax över 6-tempo i 7-8 km ger säkert inte ett smack, men ååå så skönt att möta dagen på det sättet. Sinnet måste ock
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 15:26Och jag som aldrig någonsin kommer bli någon stjärna på löpning sätter njutningen i främsta rummet. Jag springer och tränar det jag är sugen på och deltar i lopp när jag är sugen på det. Går det lite fortare ibland är det kul.
Var och en blir salig på si
Och jag som aldrig någonsin kommer bli någon stjärna på löpning sätter njutningen i främsta rummet. Jag springer och tränar det jag är sugen på och deltar i lopp när jag är sugen på det. Går det lite fortare ibland är det kul.
Var och en blir salig på si
Quote from Catharina Brattlin on 21 June 2011, 15:38🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 16:32Tillägg till vad jag tycker om mitokondrieträning på gym:
Körde med det här och hade bättre resultat på varje VU samt på Göteborgsvarvet än jag hade förra gången jag sprang GV. Detta trots att jag för ett år sedan opererade mig och fick göra ett två måna
Tillägg till vad jag tycker om mitokondrieträning på gym:
Körde med det här och hade bättre resultat på varje VU samt på Göteborgsvarvet än jag hade förra gången jag sprang GV. Detta trots att jag för ett år sedan opererade mig och fick göra ett två måna
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 22:42Om man backar tillbaka till trådstarten så tycker jag mig utläsa att kvinnan som fått rådet är nybörjare vad gäller träning över huvud taget. Tycker det är lite mysko att hon ska göra avancerade kombinationspass då. Orkar man det som nybörjare? Elelr snac
Om man backar tillbaka till trådstarten så tycker jag mig utläsa att kvinnan som fått rådet är nybörjare vad gäller träning över huvud taget. Tycker det är lite mysko att hon ska göra avancerade kombinationspass då. Orkar man det som nybörjare? Elelr snac
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 07:59Sandra, du har helt rätt. Hon är ny. Det längsta hon joggat är 2,5km. Det tog ungefär 20 min. Men de 20 minutrarna är ju å andra sidan väldigt jobbiga för henne.
Sandra, du har helt rätt. Hon är ny. Det längsta hon joggat är 2,5km. Det tog ungefär 20 min. Men de 20 minutrarna är ju å andra sidan väldigt jobbiga för henne.