Quote from Guest on 13 June 2009, 15:05I det trista vädret så sitter man och slösurfar. På AftonPressen hittar man ett program för sub 40 på milen:
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article2588497.ab
Detta lite luddiga program ska då vara Lisa Blommes program. Tittar och undrar om detta ver
I det trista vädret så sitter man och slösurfar. På AftonPressen hittar man ett program för sub 40 på milen:
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article2588497.ab
Detta lite luddiga program ska då vara Lisa Blommes program. Tittar och undrar om detta ver
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 15:15Varför träna? "Coachen" på aftonbladet svarade för några månader sen att en otränad kvinna på 35 år kunde springa milen på 40. Visserligen skulle man kanske inte må så bra sen men det skulle gå. (#)
Varför träna? "Coachen" på aftonbladet svarade för några månader sen att en otränad kvinna på 35 år kunde springa milen på 40. Visserligen skulle man kanske inte må så bra sen men det skulle gå. (#)
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 15:24Jamendåså. Då ska jag göra det imorgon! För det bara MÅSTE ju vara MIG de pratar om då! *hepp!*
Jamendåså. Då ska jag göra det imorgon! För det bara MÅSTE ju vara MIG de pratar om då! *hepp!*
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 16:12Jag är nog för ung, får vänta några år tills jag fyller 35 och testa.;)
Fast vänta nu, om jag fortsätter träna löpning så kommer jag ju inte vara otränad om 3 år. (#)Typiskt!
Jag är nog för ung, får vänta några år tills jag fyller 35 och testa.;)
Fast vänta nu, om jag fortsätter träna löpning så kommer jag ju inte vara otränad om 3 år. (#)
Typiskt!
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 16:19Programmet i Aftonbladet verkar alldeles för lätt, även om man skulle köra stenhårda VO2-max-intervaller i fartlekspassen. Det är nästan så man undrar om de skrivit fel och att det är sub 50 programmet är avsett för...
Programmet i Aftonbladet verkar alldeles för lätt, även om man skulle köra stenhårda VO2-max-intervaller i fartlekspassen. Det är nästan så man undrar om de skrivit fel och att det är sub 50 programmet är avsett för...
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 16:20Var det inte svårare än så? Står det i aftonbladet bör det stämma, eller???. Har nog inte pressat mig tillräckligt bara. Eller så är jag inte 35...
Var det inte svårare än så? Står det i aftonbladet bör det stämma, eller???. Har nog inte pressat mig tillräckligt bara. Eller så är jag inte 35...
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 16:21Precis Allie, det var exakt vad jag sade och tänkte! Aftonbladets program är för sub 50!
Precis Allie, det var exakt vad jag sade och tänkte! Aftonbladets program är för sub 50!
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 01:32Men hallå, jag fattar inte. Det står ju inte vad man ska ha för kapacitet när man börjar tremånadersprogrammet. Och inte vilken fart/hur många km man ska ha på de olika passen. Herregud - så där skulle jag kunna träna, i tid och upplägg. 9 mnutersfart på
Men hallå, jag fattar inte. Det står ju inte vad man ska ha för kapacitet när man börjar tremånadersprogrammet. Och inte vilken fart/hur många km man ska ha på de olika passen. Herregud - så där skulle jag kunna träna, i tid och upplägg. 9 mnutersfart på
Quote from ellen olsson on 14 June 2009, 07:49Jag tror att du har alldeles för höga tankar om deras läsare...
Jag tror att du har alldeles för höga tankar om deras läsare...
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 08:03Jag tyckte det lät lika lockande som att gå ner 2 kg på en vecka. Tänk om jag skulle göra milen på 40 min (H:).
Kollade i resultlistan från 2008 och hittade 37 tjejer under 40 min. Om man tittar på tider upp till 40:57 hittat jag 20 till.
Tänk att hamna b
Jag tyckte det lät lika lockande som att gå ner 2 kg på en vecka. Tänk om jag skulle göra milen på 40 min (H:).
Kollade i resultlistan från 2008 och hittade 37 tjejer under 40 min. Om man tittar på tider upp till 40:57 hittat jag 20 till.
Tänk att hamna b