Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 22:21Det där "Gitsan Envis-programmet" tycker jag låter supercoolt...Under 100 är det som gäller. Jag håller tummarna för er tjejer.;);)
Det där "Gitsan Envis-programmet" tycker jag låter supercoolt...Under 100 är det som gäller. Jag håller tummarna för er tjejer.;);)
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 02:33Är det ingen som vågar prova? (det hade vart riktigt intresant med ett "före och efter" pb)
Är det ingen som vågar prova? (det hade vart riktigt intresant med ett "före och efter" pb)
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 07:50Ja, jag måste
* bli några månader äldre (lätt)
* sluta träna ett tag (svårt)
* byta kön (---)
innan jag är där med aftonblaskanmetoden.Inte riktigt nära känns det som.
Ja, jag måste
* bli några månader äldre (lätt)
* sluta träna ett tag (svårt)
* byta kön (---)
innan jag är där med aftonblaskanmetoden.
Inte riktigt nära känns det som.
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 12:15Jag är 30 och kämpar järnet för att springa milen under 60 - hellst på 55. Jag är inte direkt vältränad men heller inte otränad, även om träningsmängden hösten 09 var väldigt låg. Jag har sprunigt 2-3pass/vecka sedan i mitten på mars, varvat med 1-2 pass
Jag är 30 och kämpar järnet för att springa milen under 60 - hellst på 55. Jag är inte direkt vältränad men heller inte otränad, även om träningsmängden hösten 09 var väldigt låg. Jag har sprunigt 2-3pass/vecka sedan i mitten på mars, varvat med 1-2 pass
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 17:13Min erfarenhet är att om man är missnöjd med sitt träningssvar/utveckling så tränar man inte tillräckligt regelbundet.
Se till att jogga tre ggr/vecka så ska du se att det börjar hända saker! och då menar jag tre ggr/vecka på riktigt. Inte upplevda tre g
Min erfarenhet är att om man är missnöjd med sitt träningssvar/utveckling så tränar man inte tillräckligt regelbundet.
Se till att jogga tre ggr/vecka så ska du se att det börjar hända saker! och då menar jag tre ggr/vecka på riktigt. Inte upplevda tre g