Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 13:01Om vi nu låtsas för en stund att JAG hade sub 40-potential i år (eller nästa för all del) så skulle jag nog ändå inte gå med i nån förening och/eller skaffa mig en tränare.
Jag menar.. VARFÖR?
Jag siktar ju ändå bara på att slå mig själv och mina egna ti
Om vi nu låtsas för en stund att JAG hade sub 40-potential i år (eller nästa för all del) så skulle jag nog ändå inte gå med i nån förening och/eller skaffa mig en tränare.
Jag menar.. VARFÖR?
Jag siktar ju ändå bara på att slå mig själv och mina egna ti
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 13:04Jessie, det är precis därför jag gått med i en klubb och skaffat tränare. För att slå mig själv helt enkelt, bli så bra jag bara kan. Är totalt ointresserad av att springa "snabbare än andra".
Jessie, det är precis därför jag gått med i en klubb och skaffat tränare. För att slå mig själv helt enkelt, bli så bra jag bara kan. Är totalt ointresserad av att springa "snabbare än andra".
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 13:11Äh, jag är bergis bara associal. 😉
De år som jag brytt mig om att vara med i någon ridklubb under de 30 år jag har ridit är lätträknade om man inte bryr sig om de år jag gick på ridskola och medlemskapet var obligatoriskt och ingick i terminsavgiften....
Äh, jag är bergis bara associal. 😉
De år som jag brytt mig om att vara med i någon ridklubb under de 30 år jag har ridit är lätträknade om man inte bryr sig om de år jag gick på ridskola och medlemskapet var obligatoriskt och ingick i terminsavgiften....
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 13:24As-social eller a-social?
As-social eller a-social?
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 13:25Det är okej, det är många som känner så med löpningen. Min poäng var bara att det finns andra anledningar till att gå med i en klubb än att klå andra 🙂 (Egentligen är jag också ensamvarg. Jag går på max 10% av träningarna... men de gör stor skillnad, oc
Det är okej, det är många som känner så med löpningen. Min poäng var bara att det finns andra anledningar till att gå med i en klubb än att klå andra 🙂 (Egentligen är jag också ensamvarg. Jag går på max 10% av träningarna... men de gör stor skillnad, oc
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 14:26Nåt av dem Peter, nåt av dem.
Bedöm själv förresten, du har ju sett mig i åtminstone ett socialt sammanhang... *hepp!*
Nåt av dem Peter, nåt av dem.
Bedöm själv förresten, du har ju sett mig i åtminstone ett socialt sammanhang... *hepp!*
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 14:46Det handlar nog inte bara om att vara social för att gå med i klubb.
(jag själv har utvecklats enormt sen jag gick med) (t+)Jag tränar endå dom flesta distanspassen själv, men intervaller och löpskolningar kör jag med klubben.
I en klubb får man bättre
Det handlar nog inte bara om att vara social för att gå med i klubb.
(jag själv har utvecklats enormt sen jag gick med) (t+)
Jag tränar endå dom flesta distanspassen själv, men intervaller och löpskolningar kör jag med klubben.
I en klubb får man bättre
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 17:43Jasså var det Lisa som hade skrivit det. Hennes meriter är inte fy skam. Hon klarar säkert sub 40 med detta programmet men knappast vem som helst.
Jasså var det Lisa som hade skrivit det. Hennes meriter är inte fy skam. Hon klarar säkert sub 40 med detta programmet men knappast vem som helst.
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 19:04Äh, jag tror iofs inte att jag är så ointresserad av att umgås med andra.. men kanske mer ointresserad av (eller övertygad om det omöjliga i) att nå några "högre nivåer". (H)
Äh, jag tror iofs inte att jag är så ointresserad av att umgås med andra.. men kanske mer ointresserad av (eller övertygad om det omöjliga i) att nå några "högre nivåer". (H)
Quote from Annika Andersson on 15 June 2009, 21:23Jag ska ha Tjejmilen som en belöning för X antal kilo mindre tills dess. Dessutom har jag utmanat min sons flickvän att haka på. Än så länge är det mest raska promenader och stavgång som gäller som träning för mig (för att skona mina stora kropp) men nu h
Jag ska ha Tjejmilen som en belöning för X antal kilo mindre tills dess. Dessutom har jag utmanat min sons flickvän att haka på. Än så länge är det mest raska promenader och stavgång som gäller som träning för mig (för att skona mina stora kropp) men nu h