Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 16:20Pica är det definitivt inte frågan om, " a medical disorder characterized by an appetite for substances largely non-nutritive .... or an abnormal appetite for some things that may be considered foods ...In order for these actions to be considered pica, th
Pica är det definitivt inte frågan om, " a medical disorder characterized by an appetite for substances largely non-nutritive .... or an abnormal appetite for some things that may be considered foods ...In order for these actions to be considered pica, th
Quote from Catharina Brattlin on 16 June 2010, 16:52Annica, som Louise mycket riktigt sa så var det en liknelse.
Så, nej, jag påstår inte att Du är drabbad av "a medical disorder", eller som Christer säger, en ätstörning. Tror ändå att anledningen till att Du helt plötsligt älskar saltgurkan är för att Du
Annica, som Louise mycket riktigt sa så var det en liknelse.
Så, nej, jag påstår inte att Du är drabbad av "a medical disorder", eller som Christer säger, en ätstörning. Tror ändå att anledningen till att Du helt plötsligt älskar saltgurkan är för att Du
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 17:35I så fall yrar min emellanåt 😀
I så fall yrar min emellanåt 😀
Quote from Catharina Brattlin on 16 June 2010, 17:39Nejdå, den yrar inte. Den vill nåt och då får Du lyssna bara. Gäller det mesta! 🙂
Nejdå, den yrar inte. Den vill nåt och då får Du lyssna bara. Gäller det mesta! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 17:50Vad i hela friden kan den behöva från skumsvampar/skumbananer som den inte får från sportdrycken? Det är ju inte ens gott?!?
Nej, jag tror inte den behöver något alla gånger. Det bara blir så på riktigt långa löpningar, kanske själen som blir uttråkad (s
Vad i hela friden kan den behöva från skumsvampar/skumbananer som den inte får från sportdrycken? Det är ju inte ens gott?!?
Nej, jag tror inte den behöver något alla gånger. Det bara blir så på riktigt långa löpningar, kanske själen som blir uttråkad (s
Quote from Catharina Brattlin on 16 June 2010, 17:59Socker i alla dess former tröstar, piggar upp, dämpar ångest, lindrar smärta, ger energi,...välj vilken situation som helst så är det applicerbart på "behovet" av skumbananer/skumsvampar. De finns/fanns att tillgå. Just då!
Hade det varit hallonbåtar, Fe
Socker i alla dess former tröstar, piggar upp, dämpar ångest, lindrar smärta, ger energi,...välj vilken situation som helst så är det applicerbart på "behovet" av skumbananer/skumsvampar. De finns/fanns att tillgå. Just då!
Hade det varit hallonbåtar, Fe
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 18:03Jag ställer mig skeptisk, men låt gå. Min hjärna är kanske masochist när inte jag är alert 😛
Det vore kul att höra erfarenheter från fler som sprungit riktigt långt, än så länge har bara en känt igen sig och det kan väl inte vara så att vi bara är två u
Jag ställer mig skeptisk, men låt gå. Min hjärna är kanske masochist när inte jag är alert 😛
Det vore kul att höra erfarenheter från fler som sprungit riktigt långt, än så länge har bara en känt igen sig och det kan väl inte vara så att vi bara är två u
Quote from Catharina Brattlin on 16 June 2010, 18:12Varför skeptisk? Belöningscentrat fungerar så. Skulle aldrig komma på tanken att säga det om jag inte hade belägg för det jag säger. 🙂
Tror nog att de flesta "drabbas" av såna begär, faktiskt. Fast ingen funderar så mycket på vad det beror på, utan de
Varför skeptisk? Belöningscentrat fungerar så. Skulle aldrig komma på tanken att säga det om jag inte hade belägg för det jag säger. 🙂
Tror nog att de flesta "drabbas" av såna begär, faktiskt. Fast ingen funderar så mycket på vad det beror på, utan de
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 18:20Jag skulle inte vara skeptiskt om det vore något gott. Behov av köttbullar kan jag förstå, det förvånar mig inte - sälta, gott och lite matigt sådär, bra konsistens också.
Saltgurka är vidrigt. Slemmigt, äckligt, som en stor fet, grön snigel.
Sportdryc
Jag skulle inte vara skeptiskt om det vore något gott. Behov av köttbullar kan jag förstå, det förvånar mig inte - sälta, gott och lite matigt sådär, bra konsistens också.
Saltgurka är vidrigt. Slemmigt, äckligt, som en stor fet, grön snigel.
Sportdryc
Quote from Catharina Brattlin on 16 June 2010, 18:23OK, whatever! 🙂
Ska bli spännande att se om nån annnan har en annan teori som är befäst i vetenskapen.
OK, whatever! 🙂
Ska bli spännande att se om nån annnan har en annan teori som är befäst i vetenskapen.