Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 14:38LOL (t+)
Tack, det tänkte jag inte på 😀
LOL (t+)
Tack, det tänkte jag inte på 😀
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 15:16Hört efter Göteborgsvarvet: "Hela kroppen är stel utom en kroppsdel". 😀
Hört efter Göteborgsvarvet: "Hela kroppen är stel utom en kroppsdel". 😀
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 09:59Varför måste han vara vaken?
Varför måste han vara vaken?
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 12:04Faktum är att min erfarenhet säger mig att även löpartjejerna på långa tidsultror visar tydliga tecken på åtrå. Man får då passa sig, alternativt ta tillvara på situationen.
Faktum är att min erfarenhet säger mig att även löpartjejerna på långa tidsultror visar tydliga tecken på åtrå. Man får då passa sig, alternativt ta tillvara på situationen.
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 12:17Jag tror du hallucinerar 🙂
Jag tror du hallucinerar 🙂
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 19:25Nu får Hr Forsström allt ta bladet från mun! 😀
En annan har ju hållit sig till sextimmars.
Nu får Hr Forsström allt ta bladet från mun! 😀
En annan har ju hållit sig till sextimmars.
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 21:39Då har du det roliga framför dig Fredrika!
Då har du det roliga framför dig Fredrika!
Quote from Funbeat user on 19 June 2010, 16:28Krister Svensson. Vissa sa han väl oxo : "Men tänk i morse så var ju hela kroppen så mjuk å fin...ja förutom en kroppsdel".
Backlöparen har annars helt rätt....med alla dessa så underbart vackra vältränade löpartjejer runt omkring en i banan...ja så vad k
Krister Svensson. Vissa sa han väl oxo : "Men tänk i morse så var ju hela kroppen så mjuk å fin...ja förutom en kroppsdel".
Backlöparen har annars helt rätt....med alla dessa så underbart vackra vältränade löpartjejer runt omkring en i banan...ja så vad k
Quote from Funbeat user on 19 June 2010, 16:39Tråden handlade om oväntade begär 🙂
Tråden handlade om oväntade begär 🙂
Quote from Funbeat user on 19 June 2010, 18:09Okey då Godiva.....det var ju mest de absolut mest VÄNTADE begären som jag reflekterade kring..?! SORRY...?!
Okey då Godiva.....det var ju mest de absolut mest VÄNTADE begären som jag reflekterade kring..?! SORRY...?!