Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 18:24Sylvia, jag tror det har nån koppling till LCHF, eller möjligen barfotalöpning... (H)
Sylvia, jag tror det har nån koppling till LCHF, eller möjligen barfotalöpning... (H)
Quote from Therese Linner on 16 June 2010, 18:26Annica, jag kan säga att jag avskyr saltgurka... men just på Stockholmsmaran så satt det som en smäck. Samma sak, efter 5,5 timme på Munkastigen Trailrun så fick jag korv-med-bröd-cravings. Jag ogillar verkligen korv... Så mitt svar är: Efter lång ansträn
Annica, jag kan säga att jag avskyr saltgurka... men just på Stockholmsmaran så satt det som en smäck. Samma sak, efter 5,5 timme på Munkastigen Trailrun så fick jag korv-med-bröd-cravings. Jag ogillar verkligen korv... Så mitt svar är: Efter lång ansträn
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 18:26LOL (t+)
Just det ja, barfötters var det det hängde på ja (H)
LOL (t+)
Just det ja, barfötters var det det hängde på ja (H)
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 18:28Annika, visst är det besynnerligt? Saker som i vanliga fall skulle vända i halsen (som stora snorgröna snigellika slemgurkor) blir gudagoda..?
Jag ser med bävan fram emot min första 24-timmars, för om jag får så besynnerliga behov efter 5-6 timmars löpn
Annika, visst är det besynnerligt? Saker som i vanliga fall skulle vända i halsen (som stora snorgröna snigellika slemgurkor) blir gudagoda..?
Jag ser med bävan fram emot min första 24-timmars, för om jag får så besynnerliga behov efter 5-6 timmars löpn
Quote from Catharina Brattlin on 16 June 2010, 18:31Olle, förmodligen! 😀
Olle, förmodligen! 😀
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 08:24Just det. Sex brukar man bli sugen på under ett 24-timmars, och sömn.
Just det. Sex brukar man bli sugen på under ett 24-timmars, och sömn.
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 10:24Sex?!? Hur i hela fridens namn kan man börja tänka på det medan man springer? Eller skojar du? Du skojar väl?
Sex?!? Hur i hela fridens namn kan man börja tänka på det medan man springer? Eller skojar du? Du skojar väl?
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 11:13Nä, man halucinerar rätt mycket på slutet efter ett dygn i endorfinrus. Än värre på 48-timmars...
Nä, man halucinerar rätt mycket på slutet efter ett dygn i endorfinrus. Än värre på 48-timmars...
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 11:15Men jösses..? Ett ökat behov av diverse matsaker hade jag börjat fundera på, men inte andra saker...
Men jösses..? Ett ökat behov av diverse matsaker hade jag börjat fundera på, men inte andra saker...
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 14:36Micke är ju kille. Alltså behöver han bara vara vaken för att börja tänka på sex.
Micke är ju kille. Alltså behöver han bara vara vaken för att börja tänka på sex.