Quote from Funbeat user on 5 May 2014, 15:09Mina kurvor ser ok ut, dock ser jag ingen snitt/maxpuls i dom fält där jag brukar.
Lap har jag inte testat. Det var TCX jag testade.
Mina kurvor ser ok ut, dock ser jag ingen snitt/maxpuls i dom fält där jag brukar.
Lap har jag inte testat. Det var TCX jag testade.
Quote from Funbeat user on 6 May 2014, 13:07@Thomas Eklund
Mycket underligt att din kurva med movescount tcx fil ser ok ut efter import till Funbeat och inte min. Kanske blir någon sorts skillnad pga olika klockor, vet ej, jag har som sagt Ambit2 R.
Provade efter dagens pass igen. Fick inte med m
@Thomas Eklund
Mycket underligt att din kurva med movescount tcx fil ser ok ut efter import till Funbeat och inte min. Kanske blir någon sorts skillnad pga olika klockor, vet ej, jag har som sagt Ambit2 R.
Provade efter dagens pass igen. Fick inte med m
Quote from Funbeat user on 16 May 2014, 17:31Något nytt kring importfunktionen? Lovar att bli premium när det händer.
Något nytt kring importfunktionen? Lovar att bli premium när det händer.
Quote from Funbeat user on 16 May 2014, 18:30För mig funkar det att exportera en tex fil, från Movescount, jag väljer sedan funktionen "läsa in en zip folder ...." I Funbeat. Funkar helt OK för mig
För mig funkar det att exportera en tex fil, från Movescount, jag väljer sedan funktionen "läsa in en zip folder ...." I Funbeat. Funkar helt OK för mig
Quote from Funbeat user on 19 May 2014, 17:09@Robert: Bra med en extra morot =)
Det har tagit längre tid än beräknat. Men sedan i fredags har vi en fungerande automatsynkande version igång. Nu ska det bara filas lite på kanterna så vi blir redo för beta-test.
@Robert: Bra med en extra morot =)
Det har tagit längre tid än beräknat. Men sedan i fredags har vi en fungerande automatsynkande version igång. Nu ska det bara filas lite på kanterna så vi blir redo för beta-test.
Quote from Funbeat user on 19 May 2014, 20:58Jag få hem min ambit 2 på onsdag/torsdag och är gärna med att testa. Bli en del löpning, cykling och OW träning
Jag få hem min ambit 2 på onsdag/torsdag och är gärna med att testa. Bli en del löpning, cykling och OW träning
Quote from Funbeat user on 20 May 2014, 10:32Lyssnade på Simon och Andreas på IKEA igår och pratade lite sidan om med dem om just Köpenhamn och ja, jag blev verkligen sugen på det.
Lyssnade på Simon och Andreas på IKEA igår och pratade lite sidan om med dem om just Köpenhamn och ja, jag blev verkligen sugen på det.
Quote from Funbeat user on 20 May 2014, 11:13Jag kan också ställa upp som betatestare 🙂
Jag kan också ställa upp som betatestare 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2014, 11:52Jag ställer också gärna upp som Beta-testare om det behövs fler!
Jag ställer också gärna upp som Beta-testare om det behövs fler!
Quote from Funbeat user on 11 June 2014, 09:33Hur går det med beta-testadet?
Finns det någon variant att börja ladda ner?Fungerar ju så smidigt med intregationen mellan Movescount och Strava att Funbeat börjar känns mer och mer "onödigt".
Hur går det med beta-testadet?
Finns det någon variant att börja ladda ner?
Fungerar ju så smidigt med intregationen mellan Movescount och Strava att Funbeat börjar känns mer och mer "onödigt".