Quote from Catharina Brattlin on 22 August 2008, 17:00Anna D; 🙂
Ja, vi är visst det. Trots att det är ett relativt ovanligt namn.
Anna D; 🙂
Ja, vi är visst det. Trots att det är ett relativt ovanligt namn.
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 18:31ja gud ja, jag svettas också verkligen mkt mer under ett spinningpass än på tex. löpbandet..mer på ett step-pass också än när jag springer..kanske ligger en del av förklaingen i att vi ofta är så många på passen samt att rummet är relativt litet och dörrr
ja gud ja, jag svettas också verkligen mkt mer under ett spinningpass än på tex. löpbandet..mer på ett step-pass också än när jag springer..kanske ligger en del av förklaingen i att vi ofta är så många på passen samt att rummet är relativt litet och dörrr
Quote from Eric Jacobsson on 23 August 2008, 08:42Jag störs ganska mycket av min svettning... Är jag t.ex ute och joggar så är jag ganska torr och fin ända tills jag slutar och går in, då blir jag sjöblöt! Mycket störande. Tränar jag innomhus är jag sjöblöt redan under själva träningen, men även då svett
Jag störs ganska mycket av min svettning... Är jag t.ex ute och joggar så är jag ganska torr och fin ända tills jag slutar och går in, då blir jag sjöblöt! Mycket störande. Tränar jag innomhus är jag sjöblöt redan under själva träningen, men även då svett
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 13:07Anna D: känn dig int ensam här är en till som har svårt för att svettas. I sommras när det varmt sprang jag med bar överkropp då kom det lite svett droppar.
Anna D: känn dig int ensam här är en till som har svårt för att svettas. I sommras när det varmt sprang jag med bar överkropp då kom det lite svett droppar.
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 21:43jag tycker att det är jobbigt att svettas även när man inte ha tränat
jag tycker att det är jobbigt att svettas även när man inte ha tränat