Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 16:06Lena ,jag duschar jämt 10 min efter träningen ,men står och fryser ändå och även om jag tränar kallsvettas jag
Lena ,jag duschar jämt 10 min efter träningen ,men står och fryser ändå och även om jag tränar kallsvettas jag
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 16:40En person jag jobbar med svettas mycket på bröstet och ryggen. Detta trots att det är normal temperatur eller kanske till och med kallt ibland. Han är runt 55-60 år, så kanske är han i nåt slags manlig övergångsålder rent hormonellt?
En person jag jobbar med svettas mycket på bröstet och ryggen. Detta trots att det är normal temperatur eller kanske till och med kallt ibland. Han är runt 55-60 år, så kanske är han i nåt slags manlig övergångsålder rent hormonellt?
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 16:41rasmus jo jag har ju inte övergångsålder fyller 28 år på lördag
rasmus jo jag har ju inte övergångsålder fyller 28 år på lördag
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 16:44Han är kanske i puberteten.
Han är kanske i puberteten.
Quote from Elias Engqvist on 21 August 2008, 17:04Han kanske är nervös av nån anledning?
Han kanske är nervös av nån anledning?
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 17:07Nej, han är lugnet själv. Veteran på arbetsplatsen och killen som kan det mesta. Det han inte vet, det är inte värt att veta. Finns inget nervöst eller oroligt alls över honom.
Nej, jag tror det är nåt hormonellt det handlar om i hans fall. Men jag vet j
Nej, han är lugnet själv. Veteran på arbetsplatsen och killen som kan det mesta. Det han inte vet, det är inte värt att veta. Finns inget nervöst eller oroligt alls över honom.
Nej, jag tror det är nåt hormonellt det handlar om i hans fall. Men jag vet j
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 17:18Min far och min plastfar är såna som oxå svettas utan att göra nå speciellt. Båda kan sitta och svettas som bara den när dom bara äter t o m.
Min far och min plastfar är såna som oxå svettas utan att göra nå speciellt. Båda kan sitta och svettas som bara den när dom bara äter t o m.
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 20:27Värst vad alla är bra på att svettas.
jag känner mig ensam i hela världen med min dåliga svettning.
Men jag kan stress-svettas!
Värst vad alla är bra på att svettas.
jag känner mig ensam i hela världen med min dåliga svettning.
Men jag kan stress-svettas!
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 21:17Känn dig inte ensam. Jag svettas inte heller mycket. Förmodligen en anledning till att jag mår så dåligt av värme.
Känn dig inte ensam. Jag svettas inte heller mycket. Förmodligen en anledning till att jag mår så dåligt av värme.
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 08:01Ah, skönt. Nu är vi åtminstone tre i den klubben..
(har kommit på att vätskebälte är bra av just den anledningen. Man häller lite vatten över sig med jämna mellanrum. Funkar hyggligt som tillfällig avkylning.)
Ah, skönt. Nu är vi åtminstone tre i den klubben..
(har kommit på att vätskebälte är bra av just den anledningen. Man häller lite vatten över sig med jämna mellanrum. Funkar hyggligt som tillfällig avkylning.)