Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 08:49Det verkar som om de flesta svettas riktigt ordentligt, och varför ska man skämmas för det? Det är ju bra!! Perfekt kylsystem, bara man fyller på med ny vätska.
Är det ingen mer än jag som har problem med att svettas för LITE??(På löptävlingar brukar ja
Det verkar som om de flesta svettas riktigt ordentligt, och varför ska man skämmas för det? Det är ju bra!! Perfekt kylsystem, bara man fyller på med ny vätska.
Är det ingen mer än jag som har problem med att svettas för LITE??
(På löptävlingar brukar ja
Quote from Bjarne Lewin on 18 August 2008, 09:06Jag svettas också lite lite! Tidigare fick jag alltid hälla vattnet på mig i stället för i mig vid spinningen! Jag svettades så lite att det torkade på kroppen i stället för att rinna iväg!
Jag tror att det har blivit bättre nuförtiden. Huden blir lite fu
Jag svettas också lite lite! Tidigare fick jag alltid hälla vattnet på mig i stället för i mig vid spinningen! Jag svettades så lite att det torkade på kroppen i stället för att rinna iväg!
Jag tror att det har blivit bättre nuförtiden. Huden blir lite fu
Quote from Catharina Brattlin on 18 August 2008, 09:17Jag är också tillräckligt långsam löpare för att vinddraget inte ska hjälpa mot porlande svett. 😉
Igår kväll, vid 22-tiden, var jag ute och sprang i 14-gradig "sommarkvällsvärme" OCH i funktionsmaterial över alla kroppsdelar, som normalt döljs med kläde
Jag är också tillräckligt långsam löpare för att vinddraget inte ska hjälpa mot porlande svett. 😉
Igår kväll, vid 22-tiden, var jag ute och sprang i 14-gradig "sommarkvällsvärme" OCH i funktionsmaterial över alla kroppsdelar, som normalt döljs med kläde
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 10:55Jag svettas också som tusan när jag tränar, jag kan tycka att de är ganska skönt, framförallt då de är riktigt varmt ute. Men däremot en till två timmar efter träning och dusch så börjar jag frysa, hur varmt de än är. Men de är ju bara att klä sig.
Men d
Jag svettas också som tusan när jag tränar, jag kan tycka att de är ganska skönt, framförallt då de är riktigt varmt ute. Men däremot en till två timmar efter träning och dusch så börjar jag frysa, hur varmt de än är. Men de är ju bara att klä sig.
Men d
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 11:24Svett gör också underverk med huden. Nu när jag har kommit igång med träningen igen så märker jag hur mycket mjukare huden blir av att genomströmmas av svett. Svett är bra, och ibland riktigt snyggt!
Svett gör också underverk med huden. Nu när jag har kommit igång med träningen igen så märker jag hur mycket mjukare huden blir av att genomströmmas av svett. Svett är bra, och ibland riktigt snyggt!
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 12:32Har tillochmed svårt att börja svettas i en bastu. Huden är brännhet och inte avkyld av väta som hos "normala". Hjärnan kokar.
Mystiskt.Men åtminstone en av er (Evely P) funkar som jag! 🙂
Kanske bara att fortsätta träna så att kroppen så småningom f
Har tillochmed svårt att börja svettas i en bastu. Huden är brännhet och inte avkyld av väta som hos "normala". Hjärnan kokar.
Mystiskt.
Men åtminstone en av er (Evely P) funkar som jag! 🙂
Kanske bara att fortsätta träna så att kroppen så småningom f
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 17:48Gillar ju oxå att svettas ibland, känns som man jobbat bättre då.
Jobbigt när man hoppar in i duschen för fort efter träning så man eftersvettas efter duschen.
Har en kompis som svettas jättelite. Badar vi bastu så ser det ut som jag sitter i en dusch fö
Gillar ju oxå att svettas ibland, känns som man jobbat bättre då.
Jobbigt när man hoppar in i duschen för fort efter träning så man eftersvettas efter duschen.
Har en kompis som svettas jättelite. Badar vi bastu så ser det ut som jag sitter i en dusch fö
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 19:59Lena, det där med eftersvettning är lite jobbigt.
Jag brukar duscha i relativt kallt vatten utan att torka mer än håret efteråt.
Man torkar rätt snabbt ändå när man är så pass varm.
Lena, det där med eftersvettning är lite jobbigt.
Jag brukar duscha i relativt kallt vatten utan att torka mer än håret efteråt.
Man torkar rätt snabbt ändå när man är så pass varm.
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 20:58Jag hör också till dem som svettas mycket och det börjar bara några minuter efter att jag börjar röra på mig. Jag har sett det som en god tillgång. Men i likhet med vad några andra här har sagt så lider jag av värme och tränar inte i solgass. Jag cyklar t
Jag hör också till dem som svettas mycket och det börjar bara några minuter efter att jag börjar röra på mig. Jag har sett det som en god tillgång. Men i likhet med vad några andra här har sagt så lider jag av värme och tränar inte i solgass. Jag cyklar t
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 22:28Svettas ganska mycket när jag springer. Har provat att väga mig före och efter ett pass på ca 50 minuter och skillnaden blir ca 1.7-1.8 kg. Är detta normalt?
Det innbär att jag på ett för mig normalt pass tappar cirka 2.2% av kroppsvikten.
Svettas ganska mycket när jag springer. Har provat att väga mig före och efter ett pass på ca 50 minuter och skillnaden blir ca 1.7-1.8 kg. Är detta normalt?
Det innbär att jag på ett för mig normalt pass tappar cirka 2.2% av kroppsvikten.