Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 08:25Jag kan ta och anmäla mig i den klubben med. Svettas jag så gör jag det lite i nacken och mest på underbenen. Men annars är det sparsamt. Men jag har inte problem med värmen! Fast jag spring iof helst på morgonen eller kvällen. 🙂
Jag kan ta och anmäla mig i den klubben med. Svettas jag så gör jag det lite i nacken och mest på underbenen. Men annars är det sparsamt. Men jag har inte problem med värmen! Fast jag spring iof helst på morgonen eller kvällen. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 09:26Jag tror garanterat att man svettas mer och lättare om man är vältränad, men eftersom den personliga variationen också spelar in så betyder det ju inte att tex du Anna är otränad. 🙂
Men när jag var yngre och tränade ju-justsu för fullt så svettades jag
Jag tror garanterat att man svettas mer och lättare om man är vältränad, men eftersom den personliga variationen också spelar in så betyder det ju inte att tex du Anna är otränad. 🙂
Men när jag var yngre och tränade ju-justsu för fullt så svettades jag
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 09:50För mig är det väldigt mycket beroende på ansträngningsgrad, temperatur, luftflöde och vilken typ av träning jag håller på med.
Det varierar en hel del med andra ord.
Men eftersom jag oftast anstränger mig relativt hårt när jag tränar så blir det ofta r
För mig är det väldigt mycket beroende på ansträngningsgrad, temperatur, luftflöde och vilken typ av träning jag håller på med.
Det varierar en hel del med andra ord.
Men eftersom jag oftast anstränger mig relativt hårt när jag tränar så blir det ofta r
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 12:10Thomas, välkommen! Och se där, nu dök underbenssvettningen upp igen! Meningen med dennaa är outgrundlig. Pannan, ryggen begriplig. Men varför behöver underbenen kylas??
Sylvia: 😀 ! Nädå, en gång i tiden var jag bevisligen vältränad, men kass på att svet
Thomas, välkommen! Och se där, nu dök underbenssvettningen upp igen! Meningen med dennaa är outgrundlig. Pannan, ryggen begriplig. Men varför behöver underbenen kylas??
Sylvia: 😀 ! Nädå, en gång i tiden var jag bevisligen vältränad, men kass på att svet
Quote from Catharina Brattlin on 22 August 2008, 14:09Eh, Anna D; vad har jag nu skrivit? (H)
Eh, Anna D; vad har jag nu skrivit? (H)
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 14:29Underbenen har mängder med ytliga blodkärl (i alla fall mina), så avkylning där gör nog stor nytta. Runt magen bör man inte svettas lika mycket då. Jag svettas inte mycket där.
Underbenen har mängder med ytliga blodkärl (i alla fall mina), så avkylning där gör nog stor nytta. Runt magen bör man inte svettas lika mycket då. Jag svettas inte mycket där.
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 14:37Jag svettas i veken under magen.
Jag svettas i veken under magen.
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 14:53I ?? Veken??
I ?? Veken??
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 16:54Sylvia! Sorry! Ni är så många Sylvior!
Ursäkta förvirringen....Sylvia Eriksson va det...som sa nåt om otränad....! 🙂Underbenssvettningen är kanske manlig?
Veck är klart svettigt.
Sylvia! Sorry! Ni är så många Sylvior!
Ursäkta förvirringen....Sylvia Eriksson va det...som sa nåt om otränad....! 🙂
Underbenssvettningen är kanske manlig?
Veck är klart svettigt.
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 16:55Apropå det där med ytliga blodkärl....om teorin håller så borde jag inte svettas så mycket där jag faktiskt svettas lite mer än någon annanstans....!
Apropå det där med ytliga blodkärl....om teorin håller så borde jag inte svettas så mycket där jag faktiskt svettas lite mer än någon annanstans....!